Oldalak

2015. január 2., péntek

A kedvenc albumom és dalaim 2014-ben

Ebben az évben valahogy nem voltak olyan fülbemászó slágerek számomra, de így is össze tudtam állítani egy listát. Valahogy mostanában inkább régi Beyoncé és Shakira dalokat hallgatok, persze, így is akadtak olyan Billboard listás slágerek, amelyek az én szívemet is megdobogtatták. Mindenesetre a tavalyi év vége felé én Taylor Swift albumát hallgattam rongyosra, szerintem még az idei évben is szólni fog főként az érettségi időszakban. Amúgy továbbra is Taylor Swift a kedvenc énekesnőm. A tavalyi év albumkínálata szerintem egész jó volt, Lana Del Rey Ultraviolence, ami jó volt, a Coldplay Ghost Stories, ami popos volt, mégis visszatértek a a korábbi hangzásvilágukhoz, meglepő módon nagyon bejött a 5 Second of Summer önmagáról elnevezett debütáló lemeze iszonyúan pörgött, Ed Sheeran X-je szuper volt megint, viszont Ariana Grande My Everything-je hatalmas csalódás volt, ahogy Lea Michele Louder-je.

Az év albuma: Taylor Swift - 1989



Sajnos nem lett róla írás, pedig megérdemelné, hiszen hihetetlen Taylor Swift zenei karrierjének evolúciója, mert egyszerű country sztárból egy igazi popdívvá vált. Dalszerzőként továbbra is csodálatos, ahogy énekesnőnek is jó. Szinti pop dominál, ami nagyon jó lett. Ráadásul ez lett 2014 legkelendőbb albuma megérdemelten. Szóval okkal lett az övé a legjobb szerintem.


Top 7 dal 2014-ből:

7. Meghan Tailor: All About The Bass


6. Coldplay: A Sky Full of Stars


5. Janicsák Veca: Könnyek az esőben


4. Ariana Grande: Break Free


3.  Selena Gomez: The Heart Wants It Wants


2. Ed Sheeran: Don't


1. Taylor Swift: Shake It Off


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése