Oldalak

2015. február 7., szombat

Versatile Blogger Award


Ez a héten nálam arról szólt, hogy "halott" voltam annyira nem volt kedvem semmihez meg kezd most komollyá válni a helyzet. Ha nem vagytok végzősök egy szót sem szólhattok :) Meg igazság szerint az új játékom lekötötte a figyelmem, attól még blogokat olvastam. Dobtam is egy hátast, amikor megláttam, hogy Reeka írt a chatboxba (bár már előtte olvastam a cikkét), ugyanis díjat kaptam tőle. Annyira boldog voltam/vagyok, hogy örömömben ugráltam (szigorúan zárt falak között) és mosolyogtam. Ezer köszönet Reeka-nak, aki a Pretty Pointless Posts szerkesztője a díjat! Szerintem ez egy nagyon aranyos dolog, hogy én eszébe jutottam, mert én is nagyon szeretem az ő oldalát. Ő legalább nem annyira lusta, mint én.

A díj lényege az, hogy az ember leír magáról hét dolgot és ezt továbbadja tizenöt bloggernek. Szerintem ez azért jó dolog, mert egy kicsit az olvasók jobban megismerik az írót, ez még a személyesebb témájú oldalaknál is így van szerintem. Én ritkán osztok meg személyes infókat magamról, mostanában megjön hozzá a kedvem, így ez a díj egy remek alkalom, hogy fényezzem magam. :)
7 random tény rólam:

1. Pszichológus szeretnék lenni. Terveim szerint az ELTE-re adom/adtam be a jelentkezésemet, ezért is temetett maga alá a tanuláslavina. Ha oda nem jutok be, akkor a Pázmány. Mindenképpen odaszeretnék menni, de ha mégsem, bár nincs ilyen, azonban a B tervem a tanári azon belül a német-törit és a magyar-törit jelöltem meg, előbbi azért jó, mert nyelvtanárokra nagy a kereset.
2. Szétszórt és kaotikus vagyok belül. Az agyam ezerfelé képes járni és képes valamin sokáig rugózni. Képes vagyok azon álmodozni, hogy Felicity és Oliver összejön, aztán, hogy hogyan gyűjtöm össze a pontokat, hogyan gyorsítsam fel a Maze runner játékban az emberem, vagy, hogy a németek hogyan tudtak az elmúlt ötven év alatt Európa legfejlettebb gazdasági hatalmává válni, ezek képesek össze-visszaváltogatni egymást. Tök érdekes, hogy a szobám viszonylag rendezett. Kb. a hangulatom is ilyen.
3. Túlságosan átérzem a dalokat értsd énekelek és "táncolok", közben híres énekesnőnek képzelem magam, ahogy a Grammy-díjátadón lépek fel. Néha úgy elkap, hogy utcán dalolászok, bár igyekszem nyitva tartani a szemem. Ez amúgy általában zárt ajtók mögött folyik.
4. Be tudok fűteni fával. Ez egy hasznos tulajdonság, bár 12 évesen koromban ment a legjobban. Utána sosem gyulladt be, aztán ment a gáz, egészen múlt hét előttig, amíg a tesóm ki nem kényszerítette, hogy újra megtanuljam, igaza volt. Van szimbolikus jelentése, mert ha bedobálom a papírokat és a fát, valahogy az aznapi feszültségtől megszabadulok. Megnyugtató dolog.
5. Sorozatfüggő, film- és könyvbarát vagyok. Az ismerősi köröm a legutóbbit tudja, bár manapság közel sem olvasok annyit, mint öt évvel ezelőtt. Jelenleg a Trónok harca 1. része van terítéken szuper, csak extra hosszú, úgy felénél tartok. Nagyon szeretem a filmeket, főként itthonról nézni, mert kényelmesebb, bár idén elég szerény voltam eddig. A cél több kultikus darabot látni. A sorozatfüggésem meg nem meglepő, mert azokról van a legtöbb kritikám. Most egy ideig szerintem felfüggesztem a heti nézéseket, csak Archer, mert sok lenne és 26 GB Lost van letöltve. Elég az az egy.
6. Szeretem a nyers zöldségeket. Talán én vagyok az egyetlen ember, aki képes nyersen megenni a krumplit, legalább elkerülöm a fogyókúrát.
7. Lusta vagyok és túlságosan el tudok lenni a saját dolgaimmal. Ez egy olyan dolog, amin nagyon szeretnék változtatni, ezért jön jól néha ha kisebbik bátyám felhívja a figyelmemet erre. Próbálok érettebb lenni.

15 blogot biztosan nem tudok összeszedni, viszont a kedvenceimet megjelölöm:

Andreina's Dairy: Andreina
Lapozz: Ági
My Life: Ivett
Revorina: Réka

2 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy írtál :) Eddig nem tudtam összekapcsolni a blogot és az embert (mármint a facebook-profilod), de most már minden tiszta! Meg volt az a bizonyos "hűha-pillanat". Még hogy én nem vagyok lusta... :D Látnod kéne. Mostanában engem is lefoglalnak a végzős "parák", és ezeket töménytelen sorozatnézéssel küzdöm le, ami nem válik javamra (sem a blog javára).
    Nekem is B terv a tanárszak, magyar-angol és magyar-töri, pontosan a fent említett okból :D Na, de reméljük, hogy első helyre felvesznek mindkettőnket!

    VálaszTörlés
  2. De drága vagy, köszönöm! :)) :*

    VálaszTörlés