Oldalak

2012. december 8., szombat

Once Upon A Time 2. évad Téli finálé

A Once Upon A Time rövid idő alatt a kedvenc sorozatommá lépett elő, mert nagyszerű. Az első évadot elég hamar ledaráltam. Arról akartam írni először, de az már aktualitását vesztette, ezért a második évadról ejtenék szót, ami szerintem van olyan jó, mint az első szezon, de azt nem mondanám rá, hogy veri, csak azt, hogy egy szinten vannak. Nézzük meg jobban! Tovább spoilerezem.




A sorozatban én a legjobban a karaktereket szeretem. Ezalatt a pár rész alatt Reginat szerettem meg a legjobban. Tudom, hogy gonosz és rosszat tett, de van szíve, ahogy próbálja Henrynek bebizonyítani a szeretetét. Olyankor úgy sajnálom, főleg a résznek a végén, amikor mindenki happy, de őt senki sem hívja. Meg tudtam volna ölelni. Először unszimpatikus volt, de az "emberi" oldala kidomborításával velem nagyon megszeretették. Egyébként a szívemből csak Corat utálom, aki tényleg maga az önzés, és ezerszer rosszabb, mint Regina. Jó bűnhődjön meg, de én szeretem őt. 
A másik favoritom Hófehérke, akit Ginnifer Goodwin messze vagányabban alakít, mint Kristen Stewart a Hófehér és Vadászban. Mondogattam magamban, hogy órákat vehetne Ginnifer-től Kristen. Tényleg erős, főleg, ahogy a mesevilágban harcolt.


Az meglepett, hogy Cora a Szívek Királynője. Valahogy erre én valami jó embert szánnék. Őt nem bírom megérteni és szeretni. Olyan önző és utálatos. Nem érdemel meg semmit. Ezt nem tudom, hogy az írók számlájára írjam vagy a színésznőére, bár itt minden színész nagyszerű. Hook kapitányt is bírom és megértem, bár a rossz oldalon áll. A visszajutás izgalmakat tartogatott, hiszen Cora is jönni akart meg Emma és Hófehérke is. A végén a harc nekem összecsapott volt. Volt koreográfia is volt, de nekem hamar le volt rendezve. Mondjuk nekem WTH? pillanat volt, amikor Cora ki akarta venni Emma szívét aztán Emma varázslattal ellökte. Mondjuk én régóta gyanítom, hogy Emmának vannak varázsképességei, például, amikor Reginat is megérintette, és a Sötét királynő ereje visszatért.

A mese flashbacket néha összecsapottnak érzem néha. Nekem ez a Ruby orientált részben tűnt fel a legjobban, de itt most kivételesen nem éreztem ezt. Örültem, hogy választ kaptam hogyan menekült meg a királyság ezen része és Cora terve is. Rafinált nő. Az egész nem volt semmi. A számomra tök felesleges szál az Csipkerózsika-Mulan-Fülöp. Nem igazán érdekel, hogy hogyan hozzák vissza szegény Fülöp herceget. Közülük Mulant kedveltem, aki határozott, erős női karaktert, ezért dicséri a kritika leginkább a sorozatot, hogy elég feminista. Tényleg lehet tanulni belőle, hiába vannak benne mese szereplők.Mondjuk nekem tetszik az, hogy megismerjük jobban a karaktereket, ami az eredeti mesében nincsen benne. A vége az nem volt semmi. 

Amúgy várom januárt már az új részek miatt, mert van még mindig egy csomó kérdésem. Például: Hol van Pinokkió? Hol van Baelfire? Szerintem amúgy ő Henry apja, akit Emma tényleg szeretett. Őt is még kérem. Mi lesz, hogy Cora eljut Storybrooke-ba? Mulant megismerjük jobban? És egyéb milliónyi gondolat...

Nem a sorozat legjobb része volt, de azért nem volt rossz. 5/4. Tényleg kíváncsi vagyok, hogy Henry kinél fog maradni, mert a 10. rész előzetese alapján lesznek még itt bajok. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése