Oldalak

2013. június 3., hétfő

A kedvenc videoklipjeim - Top 13


Ha a mai slágerlista élét döngetők közül kéne választanom, akkor Katy Perry lenne a választottam, mert szókimondó, szimpatikus és erőt sugározó plusz szórakoztató számai vannak, ezért gondoltam, hogy nem maradhat le a listáról a szerintem a legjobb dalához készült kisfilm a Part of Me. Lévén, hogy magyar vagyok a Fireworkot várjátok, viszont nem vagyok pesti, nekem a harcoló Katy jobban bejön, mint az önbizalom növelő. A dal szerintem azt az üzenetet közvetíti, hogy ha átgázoltak rajtad, akkor állj fel, hát végül is ez is magabiztosságot ad. Nekem tetszik ez a koncepció, hogy a megcsalás után, hogy megerősödjön, beáll katonának. Sok feminista felszólalt a klip miatt, hogy arra biztatja a nőket, hogy harcoljanak a háborúban. Szerintem, akinek esze van, az el tudja maga dönteni, hogy mit csináljon. Mondjuk én őt tartom még a legnormálisabbnak az "idősebb" slágergyártók között, valahogy őszintének tűnik.
(Sajnos a VEVO nem engedi meg, hogy beillesszem az eredeti videoklipet.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése