Oldalak

2014. szeptember 17., szerda

Így sikerült a nyári darám :)

A nyár nekem a pihenés és egyéb tevékenységek mellett a munkáról is szólt, ami úgy leszívta az energiáimat, hogy a blogot teljesen elhanyagoltam, a sorozatokat nem, mert azt volt energiám nézni, míg írni nem. Most is akad egy-két dolog, amiről mindenképpen írni akarok. Igazából nagyjából terv szerint haladtam, viszont volt ami csakúgy becsúszott, aztán az szippantott magába. Filmek közül is olyanokat néztem, amik nagy adósságaim voltak magammal szemben, például végre láttam A bárányok hallgatnakot, már értem miért van díjakkal elhalmozva és a Vissza a jövőbe-trilógiát, amiből az első rész a kedvencem a szerethetőségi faktora miatt. Ilyen keveset még szerintem egy nyáron sem olvastam, csak a Párválasztó-trilógia volt, az Obszidián, az Ónix, a Lázadó és végre valahára leküzdöttem a Gyűrűk Ura első részét. Zárójelben rövid vélemény.

AMIT TUTI, HOGY HETIBEN FOGOK NÉZNI:

  • Teen Wolf s04 (utolsó részt tartogatom az egyéb kritikák miatt, de hozta a szintet)
  • The Leftovers s01 (letudva az egész, már csak publikálni kell a szerintem legnagyobb kérdőjelet)
  • Utopia s02 (nem volt ihletem hozzá, de jó volt az évad)
  • Witches of East End s02 (jelenleg le vagyok maradva a 8. résznél, jobb, mint az 1.)

AMIKET BIZTOSAN/IGYEKSZEM VÉGIGNÉZEK:

  • American Horror Story s03 (csalódás)
  • Angel s01-05 (majd jövő nyáron)
  • Broen s01-02 (majd jövő nyáron)
  • Broke Girls s01 (2. évad is jó)
  • Buffy, a vámpírok réme s02,s03,s04,s05-07 (jó, utolsó két évadot jövőre tartogatom, hogy elbúcsúzhassak)
  • Hannibal s01-02 (pilot csekkolva, okkal hypeolt)
  • Hart of Dixie s01-03(pilot jó volt)
  • House of Cards s01-02 (Update: 2014. június 24.)
  • In The Flesh s02
  • Penny Dreadful s01(pilot 17. részénél lekapcsoltam)
  • Reign s01/2  (Update: 2014. június 29.)
  • Vikings s01-02 (majd jövő nyáron)
  • Csakúgy megnéztem: Archer s01-05 (beteg, vicces animációs széria, folyamatosan nézegetem, hogy mikor folytatják), Awkward s01-02 (remek szitkom), Orange Is The New Black s02 (zseniális), The Legend of Korra s01-03 (zseniális) 

FILMEK, AMIKET IDEJE MEGNÉZNI:

  • A Wolf Street Farkasa
  • A beavatott 
  • Amerikai szépség
  • A remény rabjai
  • A tetovált lány
  • A 12 év rabszolgaság
  • Csillagainkban a hiba 
  • Demóna
  • Egy kosaras naplója (Update: 2014. június 23.)
  • Hogyan rohanj a veszTEDbe
  • Így neveld a sárkányodat 2
  • Kutyaszorítóban (Update: 2014. június 30.)
  • Pszichó
  • Ragyogás
  • Szál a kakukk fészkére
  • Teljes napfogyatkozás 
  • Amik csak úgy jöttek: A bárányok hallgatnak, A csodálatos pókember 1-2, Vissza a jövőbe-trilógia, 500 nap nyár, Vámpírakadémia, Kontroll, Mielőtt meghaltam, Grand Budapest Hotel,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése