Oldalak

2013. április 15., hétfő

The Hunger Games: Catching Fire előzetes


Tegnap este megjelent az MTV Movie Awards-on Az éhezők viadala második részének, a Futótűznek az első előzetese. Nem szoktam kirakni egyet sem, de mivel a második felvonás tökéletesen izgalmasnak és jónak tűnik, mint az első rész, bár annak a vége szerintem összecsapott. A filmben Katniss nem narrál, így be van mutatva minden, amit a könyvben csak az ő sejtéseiből tudunk. A könyveket imádtam, úgyhogy alig várom a filmet. Talán nyáron újra elolvasom a trilógiát és akkor kritikákat is írok róluk plusz az első moziról is. Amúgy november 22-én fog megjelenne, gondolom felirattal, mint az előző. Én nagyon várom, hiszen nagyon megkedveltem Jennifer Lawrence-t, csak megjegyezném, hogy a díjátadón ő lett a kedvenc színésznő. Teljességgel meg is érdemli. Szóval nézzétek meg az előzetest!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése