Oldalak

2015. március 14., szombat

Top 7 méltatlanul hanyagolt színész

Egy sorozat nézése közben ugrott be, hogy vannak elég méltánytalanul hanyagoltak díjátadók szempontjából, én csak a sorozatos arcokra gondoltam, pedig akad jó pár olyan színész, akiknek legalább egy jelölés kijárt volna, ezért gondoltam a legújabb szerintem cikkben összeszedem ezeket a színészeket. Természetesen ez egy teljesen szubjektív lista. Előbb-utóbb a csajokról is összeszedek egyet, mert ott is lenne min háborogni. Most direkt nem írtam helyezéseket, így is elég nehéz volt ezt a hét férfit összeszedni.

Dylan O’Brien


MTV-s sorozatban nyomja, hiába kábel. Szerintem nagyon jó alakításokat nyújt a Teen Wolf-ban, főként a 3B-s alakítása óta vagyok meggyőzve arról, hogy tényleg tud színészkedni, talán egyedüliként a stábban. Ráadásul nagyon fekszik neki a szerepe. A The Mazer Runner-ben is ügyes volt.

Evan Peters


Az American Horror Story méltánytalanul hanyagolt jófiúja. A sorozat kapcsán mindig zavart, hogy csak Jessica Lange emelik ki, pedig Evan-nek is ugyanúgy járna az elismerés, mint a veteránkollégáknak. A mostani vagy a két évvel ezelőtti alakításáért simán felférhetett volna akármelyik jelöltlistára.


Grant Gustin


Nála a Flash-es jutalomjáték nagyon közrejátszik, plusz még csak 25 éves, de akkor is beteszem. Emlékszem, hogy szegény srácot mennyire szkeptikusan fogadtam először, aztán olyan szinten úszik a szerepében, ráadásul a drámai és humoros jelenetek is nagyon fekszenek neki. Persze, ez nem Emmy-s alakítás, de teljesen rendben van.

Jensen Ackles


Nem akarok belemenni abba, hogy mennyire jól ragadta meg Dean szerepét, ráadásul a 10. évad elején még új színt is tudott vinni a karakterbe. El tudnám képzelni valami minőségibb cuccban is, ahol igazán tudná kamatoztatni a tudást.

Joseph Morgan


Ha nem egy CW sorozatban dekkolna, talán valami kábeles szériával rég a csúcson lehetne. A The Originals-ban ő nyújtja az egyik legjobb alakítást, érdekes módon egy brutális és kegyetlen karaktert, mégis kedvelhetővé és lazává teszi. El tudnám képzelni más szerepben is.

Mark Pellegrino


A Lost-ban halovány volt, de ha jó Luciferként zseniális volt, ahogy a Tomorrow People-ben is ő nyújtotta az egyetlen értelmes alakítást. Látszik, hogy kisujjában van az egész, leginkább a gonosz karakterek. Szerintem a Supernatural-ért járt volna valami komolyabb elismerés neki a rajongókén kívül.

Matthew McConaughey



Oké, az Oscar szobrocska ott díszeleg az asztalán, őt még nem is hanyagolták el, viszont hihetetlen, hogy semmilyen tévés díjat nem kapott meg sem az Emmy-t, sem a Golden Globe-ot, pedig szerintem nagyon is járt volna neki.

1 megjegyzés:

  1. A legtöbb felsorolt szerintem is megérdemelne egy pár díjat.
    Én még ide sorolnám Jared Padaleckit, akinek tényleg ezer arca van az SPN-ben. Egy kivágott képről meg lehet mondani melyik évad és éppen milyen Sammyt játszott (nem csak hajhossz alapján ;)).
    Ha már SPN, én Mark Sheppardot is imádom, szintén jutalomszerep Crowley-é, amit hál' Istennek már e készítők is felfedeztek és egyre több szerep jut neki.
    Ugyan már Robert Carlyle sem mai csirke és volt ezer és egy szerepe, az OUAT-os alaktásáért (Rumpi) úgy tudom, még nem kapott díjat. Pedig, pedig! Jó, ő személyes kedvenc a sorozat elejétől kezdve, szóval elfogultságom közrejátszhat :D
    Szintén elfogultság, de szinte az egész Grimm castot jelölném valamire :D Úgy érzem, a kezdetek óta mindannyian sokat fejlődtek, és meg kell vallani, egyikőjüknek sincs könnyű szerepe. Sajnálom, hogy legtöbbjüket nem foglalkoztatják máshol, szívesen viszont látnám őket :)
    ÁM. Grant Gustinnal nem értek egyet. (Matthew-val sem, de ő személyes ügy :D) A Flash szerepe tényleg rá van szabva, ezért én még mindig szkepticitással figyelem a tevékenységét. Engem még mindig győzött meg, remélem, az évad végére bebizonyítja, hogy megáll a lábán :)

    VálaszTörlés