Oldalak

2013. január 25., péntek

The Walking Dead: 3. évadról 9 rész után




A The Walking Dead a kedvenc sorozatommá nőtte ki magát egy téli szünet alatt, ez nem semmi. Szóval a második évad lassúságából átváltottak a zúzásba, hiszen már az első rész zombiirtással kezdődött és a továbbiakban is ezt kaptunk (meg néhány emberölést). Szóval a drámázás háttérbe szorult és akciósorozattá vált a Walking Dead, de ez hazugság, hiszen vannak drámai pillanatok, csak jobban ráfeküdtek a puskaropogtatásra. Tovább spoilerekkel folytatom.

A szereplők átmentek jellemfejlődésen, ami szerintem mindenkinek az előnyére vált. Rick, tényleges vezető lett, úgy látszik a bizalmatlanság vele szemben eltűnt, keményebb is lett, hiszen Lorival sem beszélt, Dylan, jófej és a csapat második vezetője, most abszolút favorit, Carl, abbahagyta a picsogást, bölcselkedést, az apjára hasonlít inkább és tökösebb, jó, hogy kevés szöveget kap, már egy felnőtt, Lori már nem kavar, jót is tesz neki, mert nem csinál semmit, a baba születésénél nagyon sajnáltam, talán az a beszéd, amit a Carlnak mondott a sorozat legérzelmesebb, legdrámaibb jelenete volt, nem lehet überelni, Carol, kedvenc lett, esküszöm, hogy jót tett neki a férje és a lánya halála, amit durva kimondani, hiszen talpraesett lett, Dylannal van közöttük kémia, remélem összejönnek, Glenn, a kis egyszerű lótifutiból tökös férfivá vált, neki meg a szerelem tett jót Maggie személyében, aki szintén egy szerethető karakter, Andrea kemény lett, de ebben az évadban nem kamatoztatja, ugyanis a Kormányzó szeretője lett belőle. A többiek meg vannak, mint Hershell, T-Doug, Beth, őket sem utálja az ember.




Ahogy már írtam a Lori szülése volt a legszomorúbb és legdurvább jelenete. Nagyon profin volt megcsinálva, hogy meg is halt, és még Carl is lőtte fejbe a saját anyját. Az ember már tényleg sajnálja, és így mi lesz a gyerekkel? Felnevelik, hát mást nem lehet, és ahogy láttam szeretik.Talán van benne valami remény. Amúgy Rick reakcióján, amikor megtudta, hogy a felesége meghalt nem tudtam, hogy sírjak vagy röhögjek, mert nem szokványos volt, csak nekem komikus volt. Mondjuk a gyászát elég hamar lerendezték a telefonos dologgal, de azt arra fogom, hogy nem lehet a főszereplőt őrültté tenni.


Tényleg új szereplőket is kaptunk. Michonne-t és a Kormányzót. Michonne, aki az előző évad végén mentette meg Andrea-t és a hónapok alatt egy baráti kapcsolat alakult ki közöttük, amit érez az ember, csak a kialakulásánál jó lett volna ott lenni, mert jobban érteném. Igazából nem lett a kedvenc karakterem, mert dühös képpel les és ok nélkül pár embert lekaszabolt. A háttértörténetének utánanéztem, ami összetettebb, mint a sorozatban, mert csak azt tudjuk róla, hogy két járkálóval jár és egy éles kardja van. A színésznő sem végez valami jó munkát. Eddig csak a 8., 9. rész körül kapott valami szerepet. A Kormányzó egy beteg ember, akire illik a WTF? jelző, mert az ő gondolkodását egyáltalán nem értem, hiszen embereket, EMBEREKET  mészároltatott le ok nélkül, aztán ott vannak a fejek az akváriumban. Az ő múltjára kíváncsi vagyok. Az emberi mivoltát a kislányával hangsúlyozták ki, amit még meg is értettem. Nekem ő egy Hitler. Volt még néhány szereplő a börtönben, de jelentéktelenek. Mondjuk a csendes feketét, Oscart bírtam. Amúgy Axel szerintem egy pedofil, csak abból gondolom ahogy Beth-re nyomult, azért Carol észnél volt. Visszatért az első évadban a tetőre kiláncolt Merle, aki egy igazi seggfej és gonosz, hiszen mit tett szegény Glenn-nel, egy szadista. Az meglepett a rész végén, ahogy Dylan-nel találkoztak. 


A folytatásra csak tippjeim vannak. Szerintem lesz egy Rick és Kormányzó-féle konfliktus, hiszen őrült barátunk a börtönlakóinak mészárlását tervezi. Igen, kedvenceink egy börtönben laknak, ami tökéletesen biztonságos az élőhalottak lepte világban. A városi részek 8-9. részt leszámítva unalmasak voltak, a börtön izgalmasabb. Meglátjuk mi lesz.

Egyetlen bajom, hogy a kedvenc kérdéseim nem fejtegetik, de így is jelen van a dráma, szóval nincs kasza.

Összességében: 10/9 - szórakoztató, akció dús, drámai és pozitív irányban változott a sorozat. Talán ez eddig a legjobb évada, mert nagyon meglepő halálaink is voltak. Szóval várom a folytatást, de egy kérdés: miért február 10-re kellett rakni a kezdést? Az messze van...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése