Oldalak

2013. március 4., hétfő

ByeAlex megy Malmőbe

Lezajlott a hazai válogató, amit nagy meglepetésemre ByeAlex nyert a közönség támogatásával. Én nem néztem meg a műsort és őszintén nem is akarom utólag, mert dögunalom az egész ez az igazság, aki élvezte annak jó. Mondjuk engem meglepett, hogy ő megy, mert inkább Radics Gigire vagy Pál Dénesékre raktam volna a téteket, aki rárakta gondolom, sokat nyert. A győzelme után máris kapta a virtuális támadásokat, én semmi rosszat nem mondok rá, mert egy abszolút szerethető bugyuta nótája van. Amúgy a támadóknak két üzenet 1. szavaztál volna a másik háromra, 2. a közönség juttatta tovább, úgyhogy pofa be. 

Mennyire rossz választás? Nem tudom. Tény és való, hogy nála jobbak voltak a mezőnyben, bár egyik dal sem volt különösen jó, hiszen tipikus magyar nóták még Radics Gigi száma sem egyedi, mert szerintem túlságosan rá akarták a dalban erőltetni, hogy úgy fáj neki. Kérlek, azt sem tudja mi még a szerelem. Oké, bagoly mondja verébnek. ByeAlex egy szimpatikus jelenség, bár engem a külseje néha egy hajléktalanra emlékeztet és egyáltalán nem nagy szám, de tudtak vele ezek szerint az emberek azonosulni és megszavazták, hiszen a nép egyszerű gyermeke. Szerintem egy ilyen nótával is érhetünk el jó helyezést, amúgy magyarul énekel a barátunk. Bayer Friderika 4. lett és ő is az anyanyelvén énekelt, úgyhogy lehet esélyünk, bár én kételkedem, mert a Giccsfesztivál politika.


A Kedvesem számomra még mindig óvodás dal, ami egy szőke hajú ötéves kislány előadásában lenne a legeslegjobb, viszont bohókás és aranyos. Úgy látszik az underground műfaj nálunk hódít. Nekem ez a szám a legyen sláger kategória, ugyanis ennél ezerszer rosszabbak vannak a rádiókban. Nem rossz, inkább az el vagyok vele csoport. Na, majd meglátjuk mire megyünk vele.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése