Oldalak

2013. március 23., szombat

Albumkritika: No Doubt - Push And Shove

A No Doubt 10 év után tért vissza a zenei palettára. Az utolsó albumok még 2001-ben jelent meg Everything In Time címmel. Én kíváncsiságból hallgattam meg a visszatérésüket, ami elég szépen leszerepelt az eladási listákon, mint a két megjelent kislemez. Én az együttestől két számot ismerek, de valamennyire tisztában vagyok a hangzásvilágukkal. Hát ideje egy kicsit regélni az albumról, ami a Push And Shove (Nyomd meg és lökj) címet kapta.


Engem kellemes meglepetésként ért az egész, mert nem a szokásos zenét nyomatják, hanem a régi zenéjüket egy kicsit modernizálták, hiszen néhol felfedez az ember elektronikus hangokat, amik nem zavaróak, szóval mértékkel használták és ezt értékelem. A másik üdítő ez a kicsit reagie-s hangulat, amit én úgy értek, hogy vidám lett, talán, ez inkább a ska stílus, amit képviselnek, azért rockolnak is, ezért szerettem meg ezt a lemezt, hogy a zene valamennyire változatos és elég üde a szokásos tucat poplemezek között, de szerintem rajtam kívül erre senki más nem vevő. Szeretem a popzenét, de már az egész önismétlésbe váltott, hiszen szinte minden előadó ugyanazt játssza, és ettől lett unalmas az egész, amit néha egy-egy tehetség megkavar, ezért sajnálom, hogy végül is a visszatérés nem igazán kifizetődő. Szóval a No Doubt-ot kapjuk meg. Szuper.



A dalok leginkább szerelmesek, és olyanok, mintha tinédzserek írták volna a szövegeket, bár legalább nem a pelenkázásról szólnak a dalok. Mondjuk volt egy-két szomorú pillanat, ami azért lepett meg, mert tudtommal Gwen boldog házasságban él. Oké, tegyük hozzá, hogy elég korlátolt az angoltudásom. Szerintem a lemez első fele emlékezetesebb, slágeresebb, mint a második fele. Szóval a végére elfáradunk, de így is szórakozunk. Azért énekesnő igazi nőnek tűnik. A személyes kedvencem a Stand and Deliver, ami pont a végén van, olyan, mint egy induló, kellemes nyári sláger lehetne, Looking Hot, tényleg forró lett, egy kicsit retrós és az Easy, ami komolyabb hangvételű. One More Summer tényleg tinédzsereknek való, mert olyan tipikus tini szakításos nóta. Azt hiszem, hogy ez egy kicsit értelmetlen kijelentés. Szóval egy tökéletes kikapcsolódást kapunk.

Összességében: 10/9
Több ilyen kellene és lesz is, hiszen olvastam, hogy az énekesnő ihletet kapott és akár idén, de inkább jövőre érkezik a következő korong. Köszi, skacok, mert szeretem a Push And Shove-ot és szeretnék egy kicsit megszokottól eltérőt hallgatni. Szóval aki bírja vagy nem a No Doubt-ot, az nyugodtan hallgassa meg és terjessze a hírét, hogy neten legyen valami feltűnése.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése