Oldalak

2013. március 1., péntek

Mindjárt vége...


Nagyon fáj a szívem, ugyanis hamarosan vagyis jövő héten elbúcsúzhatok végleg az egyik jóbarátomtól, ami a Szent Johanna Gimi, ami egy magyar író tollából származik. Őszintén nem tudok mit írjak, mert ez egy spontán poszt. Milyen fura, hogy alig két éve fogtam a kezemben az első kötet meg a másodikat. A könyvtárosnő ajánlotta, mert mindenki dicsérte és ez a könyv volt az első akkoriban, ami nagyon lekötötte a figyelmemet, jól szórakoztam. Vannak hibái, hiszen lassú a cselekmény, gyakorlatilag az első kettőben semmi sem történik, de harmadiktól megindult minden. Talán a sorozat csúcspontja az ötödik kötet, amiben a két főszereplő végre összejön. Szerintem is ez a legjobb kötet, bár az én személyes kedvencem a hetedik, az Útvesztő, ami tökéletes cím, mert a továbbtanulás és a felnőtté válás kérdései vetődnek fel, ami mondhatjuk, hogy majdnem aktuális az én életemben is. Az új kötet március 11-én kerül a boltok polcaira. A dedikálás március 8-9-10-én lesz, amire sajnos nem tudok elmenni, de egy ismerősömön keresztül meg tudom dedikálva szerezni talán. Ha meglenne, akkor körbetáncolom a utcát. Oké, ennyire nem lennék őrült. Amúgy az egyik legszimpatikusabb írónő, Leiner Laura, aki szokott válaszolni twitteren, abszolút jófej. Az már csak hab a tortán, hogy az új köteten Meg Cabot tett ajánlást. Szerintem Leiner Laurával folytatódik majd a kapcsolatunk. Szóval az új részt nagyon várom és szomorú leszek, amikor az utolsó oldalakra érek. Az elvárásaim nem magasak, csak legyen olyan jó, mint mindig. Szóval Szent Johanna Gimi 8. - Örökké nemsokára érkezik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése