Oldalak

2013. november 21., csütörtök

Klipdömping

Katy Perry - Unconditionally


Én az "új" Katy Perry-t a túlzott popularitása ellenére nagyon megszerettem. Mintha az énekesnő stílusa letisztultabb is lenne mostanában, ezt leginkább a zenéjéből és a természetesebb külsejéből vontam le. Ezt az utat követi az új kisfilmje is, ami a legújabb kislemezéhez, a Unconditionally-hoz készült. Egy szokásos szeretlek úgy, ahogy vagy típusú szám, mégis valahogy a hitelessége és a minimalista zene eléggé megvett magának. A videoklip szintén ilyen egyszerű. Különösebb történet nincs, inkább metaforák és egyéb szerelemre utaló jelek vannak, mint a mély érzéseket kifejező tánc, a gyönyörűséget szimbolizáló virág, az ütés, ami az erejéről utal vagy a tűz, ami rámutat a mindent elemésztő energiájára. Lehetne erről egy szimbolista dolgozatot írni. Hát Katy Perry az az énekesnő, akinek mindig minőségiek a klipjei és tudod, hogy tőle vannak. Szóval engem megvett.

Lily Allen - Hard Out Here


Lilly Allen egy szimpatikus figura, akinek elég jópofa szarkasztikus és odamondogatós számai vannak. A két kislányos anyukának megérkezett a visszatérő kisfilmje, ami nekem az első refrénig tetszett. Azt hittem, hogy a mai popsztárok kiosztása lesz benne. Persze, van ilyesmi benne, de inkább tűnik nekem mindenem megvan típusúnak az egésznek. Kicsit szerintem sok a lenge öltözetű csaj. Gondolom, ez a férfi popsztároknak szól. Jobban díjaznám a számot is ha nem nyúltak volna bele az ő hangjába és egyéb géphangok sem csúfítanák el. 

One Direction - Story of My Life


A One Directiont még mindig túlhypoltnak tartom, viszont ez a klipjük egész jó lett. Igazából ez a tudom, hogy honnan jöttem és kik a támaszai típusú kisfilm. Láttam már ilyet, viszont a videót megnézve valamiféle jó érzés önt el. A dal maga tipikus 1D-nóta. Azért a középtempójú dalaik között akad ennél jobb is. Egy megnézést még az antiktól is megér. Amúgy hétvégén előreláthatólag Supernatural 8. évad mellé a srácok új albuma is terítékre kerül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése