Oldalak

2013. november 22., péntek

Videoklip: Demi Lovato - Neon Lights


Demi Lovato-nak tegnap este felé jelent meg a legújabb videoklipje a Neon Lights című dalhoz. Emlékszem, amikor az albumról írtam, akkor ezt a számot megemlítettem, mint egy pozitívum. Az album szerintem még mindig egy gyenge fércmunka, de szórakoztató. Ez a szám nekem valószínű, hogy sohasem lesz a kedvencem, mert hiába szerezte Ryan Tedder, de egy tipikus klubnóta, ami a bulizásról szól, hogy neonfényekben táncolnak. Valahogy több kreativitást várnék az egyik legjobb popdal szerzőtől. Demi-nek el is kell a húzófelvétel, ugyanis a Demi korábbi eladásaihoz mérten gyéren teljesít és a Made In the USA pedig megbukott. Szóval ráférne a nemzetközi siker, főleg egy Heart Attack-méretű. Meg is látszik, hogy Miley sikereitől eléggé elmarad. Szóval karrierelemezgetés után az új klipről. 
Szerintem az énekesnő kisfilmjei közül ez sikerült a legjobban, mert ebben minden ott van, ami kell, de egy sajnos amilyen dal olyan tucat lett a klip is. Túlságosan ez a klubban bulizós vonalat követi, amit már számtalan kolleginája megcsinált. Engem a vízből kijövős jelenet teljesen Rihanna Where Have You Been?-jere emlékeztet. Aztán a férfitáncosok is le vannak vetkőztetve félmeztelenre. Ami pozitívum az a fényképezés, mert az egész videó marha jól néz ki. Demi sem volt még ennyire bevállalós, mint itt, sőt értékelem, hogy normális ruhában táncolt, viszont tőle többet várnék. Valahogy neki a klipjei sosem voltak igazán erősek. Itt elismerem teljesen odarakta magát, úgyhogy aki Lovatics, az úgy is imádni fogja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése