Oldalak

2014. február 14., péntek

Berendelések

Ma kellemes meglepetést sikerült szereznie számomra a The CW csatorna, ugyanis több sorozatunknak is berendelték a folytatásukat, amik között ott van a négy kedvencem. Egyedül azokat nézem a CW-n. Mondjuk az én ízlésemet tükrözi, hogy innen nézem jelenleg a legtöbb műsort. Mondjuk szerintem elhagyhatnák az emberek az előítéleteiket velük kapcsolatban, mert vannak itt jók. Meglepő módon nem a nyálas románcok hozók a legnézettebbek náluk.

Berendelések:
  • Arrow: 3. évad
Ez elég papírforma volt, hisz jelenleg ez a legnézettebb sorozatuk, annak ellenére, hogy már nem három millió feletti a nézettsége, de a legtöbb esetben 2 és fél millió feletti, amit igen stabilan tart, sőt néha feljebb is megy. Nem lepett meg annyira a hír, azonban nagyon örültem neki, mert most a No. 1 kedvencem sorozatom. Még sok lehetőség akad szerintem a történetben. Tekintve, hogy most is vannak elhanyagolt történetszálak, amiket később esetleg előtérbe hozhatnak így. Amúgy megkockáztatom, hogy a CW-n jelenleg ez a legjobb sorozat is.
  • Reign: 2. évad
A meglepő berendelés, hisz nem annyira erős a TVD mögött, mégis megkapta az esélyt. Jelenleg elég stabilan elmozog a 10/7-6-os szint között. Őszintén szólva nem bántam meg, hogy felhoztam magam belőle, mert még mindig érdekes a történet és a szereplők is az enyhe sarkítás mellett, azért személyiséget kaptak. Az is valószínűleg a malmára hajtotta a vizet, hogy a People Choice Awards-on ez lett a legjobb újonc széria és jobban megtartja a felvezetését, mint a The Tomorrow People. Én úgy gondolom, hogy jövőre is a TVD mögött kellene hagyni, mert ha kivennék, szerintem kb. Beauty and the Beast szintű lenne a nézettsége utána.
  • Supernatural: 10. évad
Mark Pedowitz azt mondta, hogy amíg ő ott van a Winchester-fiúk addig szembeszállhatnak a gonosszal. Plusz a 9. évadban stabilan hozza a két millió feletti nézettséget, ezért nem is volt kérdéses az újabb évad. Szerintem a készítők kicsit újíthatnának valamit rajta, mert túlságosan a szokásos stílusukat hozzák. Persze, hülyék lennének a jól bevált recepten változtatni, ha az sikert hoz.
  • The Originals: 2. évad
Keddenként olyan kiváló párost alkotnak a SupNat-tal, hogy a csatorna egyik legjobb napját hozzák gyakorlatilag. Én azért örülök neki, hogy folytatódhat, mert a pocsék pilot után egy egész jó irányba elmozdult az egész, és, amikor azt hinném, hogy nem lehetne többet kihozni belőle, akkor alaposan rám cáfolnak, mert még rátesz egy lapáttal. Az ősvámpírok karakterek és történet szempontjából jók, úgyhogy kíváncsi vagyok a folytatásra, csak ne jusson a TVD sorsára.
  • The Vampire Diaries: 6. évad
Nem nézem a sorozatot, de annyit megérdemel, hogy megemlítsem, hogy folytatódik, plusz a TO neki köszönhető. Ha olvasok róla mostanában, csak azt látom, hogy az 5. évad eddig egy katasztrófa és semmi kiemelkedőt nem nyújtanak. Igazából itt valószínűleg a történet a szerelmi háromszög miatt siklott ki.
  • Teen Wolf: 4. évad
Bár még a 3. évad folytatása előtt bejelentették, de azért leírom ide. Mivel jelenleg a csúcson van a TW, ezért nagyon örülök a folytatásnak, ami remélem hasonló színvonalon folytatódik majd, mint a mostani etap, amivel szinte maximálisan elégedett vagyok.
  • Sleepy Hollow: 2. évad
Még tavaly ősszel berendelte a Fox a következő szezont, de azért kiegészítem ezzel a listát. A Sleepy Hollow egy olyan sorozat, aminek elég sok hibája van, de tud olyan dolgokat mutatni, ami miatt úgy érzem, hogy érdemes tovább folytatni, főként a roppant jól sikerült finálé után.
  • Bones: 10. évad
Bár már én is ráuntam a Dr. Csontra, azért nyárra úgy tervezem, hogy felhozom magam belőle, mert valószínűleg a 10. lesz az utolsó, és méltóképpen szeretném ezt lezárni magam, meg ennyi kijár nekik. Sokáig a fő kedvencem volt.

Igazából a TVD-t leszámítva a többi berendelés érdekel igazán engem, plusz amiket hozzácsaptam így a listához, úgyhogy valamennyire sikerült megnyugtatniuk. Mondjuk a stabilan hozó sorozatok kaszájától nem féltem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése