Oldalak

2014. március 15., szombat

Once Upon A Time: folytatódott a 3. évad



A Once Upon A Time is visszatért a hosszú szünetéről, hogy egy teljesen új történettel próbálja meg a nézőket elvarázsolni. Gyakorlatilag a sorozat reboot-tal önmagát, hisz gyakorlatilag ugyanaz a helyzet áll fent, mint amikor az egész elkezdődött. Tetszettek a visszakacsintások a korábbi két szezon egy jelenetére. Úgy érzem, hogy ismét sikerült megszerettetniük velem újra magukat.

Igazából nem voltam úgy oda, hogy most három hónapig nincs OUAT, mert a 11. részben egy nagyon szép lezárást sikerült a készítőknek összedobniuk. Amire a mai napig nem tudom, hogy akkor mitől táltosodtak meg. Bár a visszatérő epizód nem közelíti meg, annak a résznek a minőségét, mégis azt kell mondanom, hogy én egy egész kellemeset csalódtam, mert sokkal rosszabbra számítottam, bár így is akad egy-két hülyeség drága meseszereplőink világában. Tovább spoilerezem.


Emma egy évre igazi családanyává vált. Közben visszatért korábbi munkájához és új szerelmet is talált meg magának. Amíg kedves kalózunk Hook fel nem bukkant az ajtónál, és gyakorlatilag el kezdte kedves Megmentőket zaklatni, hogy meg kell mentenie a szüleit. Közben életében feltesznek egy fontos kérdést is, ahogy Hook is próbálja a régi Emmát visszahozni.

Szerintem jó volt arról képet kapni, hogy Emma és Henry hogyan tengeti együtt a hétköznapjaikat, hisz tényleg egy hétköznapi vagány anya volt egy évig Emma, amit nagyon meg is szeretett. A szerelmi élete is jól alakult, hisz sikerült valakit találnia magának. Egyszerű, normális élete volt. Igazából szerintem erről, azért jó képet kapni, mert mégis volt egy év időugrás a történetben, amíg a két szereplő máshogy töltötte az életét.

A flashback jelenetekben annak voltunk tanúi, hogy hőseink visszatértek az Elvarázsolt Erdőbe, ahol két fontos dolog volt, hogy Regina végre találkozott Robin Hood-dal, és végre drukkolni akarok az ő boldogságáért, a másik, hogy valaki birtokába vette Snowék kastélyát, de, hogy kicsoda arról fogalmuk sincsen. Itt kezd érdekesség válni a történet, ugyanis a rész végén láthatjuk új gonoszunkat is.

Ő a Wicked boszi Óz birodalmából jött és állítólag van valamiféle régi konfliktus Regina-val. Egyelőre az egyetlen jelenete után ígéretes főgonosznak tűik, ahogy magyaráz, viszont ez a zöld festék katasztrófa. Nem tudom, hogy ki volt az a barom, aki kitalálta, viszont így annyira komolyan vehetetlen a karakter, bár maga a figura eddig ravaszkodósnak tűnik. Mégis valami röhejes külső helyett lehetne valami elegáns esetleg.

Regina egyik történetszálát végül is elindították, hisz már el kezdte kritizálni Robin Hoodot. Amúgy nagyon furcsa azt látni, hogy Snow-val pletykálnak, de jó látni, hogy mindenki túltette magát a múlton. Egy biztos, hogy még mindig ő süti el a legjobb beszólásokat, ahogy az évad első felében is ő szolgált a legjobb pillanatokkal. Még mindig imádom a karaktert, főleg Lana Parilla játékát, csak remélem egy túl pozitív jellemváltozás nem fog megtörténni, de a neki rendelt végzettel nyugodtan találkozhatna.

Az új átok gyakorlatilag egy önismétlés, amit egyszerre tartok ostoba és érdekes húzásnak. Azért engem azzal nem lehet felcsigázni, hogy az Elvarázsolt Erdőben töltött idő emlékeit elvesztették a karakterek. Mondjuk ezt ők maguk akkor tudták meg, amikor Snow pocakját meglátták. Nem tudom, hogy ebből igazából mennyi mindent lehet kihozni, majd meglátjuk.

Emma új pasija, Walsh eleve egy utálatos fejjel rendelkezett, viszont a készítők, hogy elkerüljék az esetleges drámázást, kitalálták, hogy egy repülő majom. Én csak azon gondolkodtam, hogy mi lett volna, hogyha hozzámegy tényleg. Valahol itt abbahagytam a gondolatmenetet. Később annyira nem tudtam, hova rakni ezt a megoldást. Olyan szempontból jó húzásnak tartom, hogy Emmáról mindent tud az új boszi.

Összességében: 10/7

Szóval itt állunk bőven meglepetésekkel, lehetőségekkel teli részek előtt, azonban vannak aggályaim ezeket illetően. Szerintem nem volt ez egy rossz rész. Mindenesetre nekem a két világ tetszett. Ha Emmából és Reginaból sokat kapok én egy rossz szót sem fogok szólni. Mindenesetre az új átokkal kapcsolatban vegyesek az érzésem. Az új gonosz, Wicked Witch remélem az ígéretesen túl emlékezetes és jó lesz a röhejes külső ellenére.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése