Oldalak

2014. augusztus 19., kedd

Taylor Swift felrázza magát

Taylor Swift folytatja azt a periódust, hogy két évente új koronggal lepi meg a nagy érdeműt. Tegnap egy élő chat folyamán, amit én nem néztem, sok mindent árult el új készülő albumáról, plusz be is mutatták az első kisfilmet is, ami Shake It Off-hoz készült. Ez gyökeresen különbözik az eddigi felvételeitől, hisz ez egy ízig-vérig teljes popfelvétel. Őszintén szólva szokatlan az új hangzás, viszont már első hallásra beleszerettem az új nótába, hisz pozitív üzenete is van, aztán vidámságot sugároz magából, plusz olyan szempontból változatos, hogy nem az exeknek szól. Maga a szám nincs tele dubstep-pel, hanem szaxofon raktak bele, így inkább R'n'B-s hangzásvilágot fedezhetjük fel. A dal témája kivételesen nem a szakítás, hanem az utálkozók, akikkel nem kell törődni, ez a velős lényeg. Szerintem a szám születése annak köszönhető, hogy az elmúlt egy-két évben mindenki folyamatosan Taylor magánéletével foglalkozott, hirtelen temérdek gyűlölködő akadt a Harry Styles-szal folytatott románca miatt. Igazából senki semmi köze hozzá, hány pasival kavar, az ő dolga. Azért megháláljuk, mert egy fülbemászó slágert kaptunk ajándékba.

A dal címéhez híven mindenki rázza a kisfilmben, maga Taylor is. Annak ellenére, hogy remek énekesnő/dalszerző pocsék táncos kb. olyan szinten nyomja, mint én, elég koordinálatlan a mozgása, így kapunk egy mosolyogni való videót, hisz a profi twerkelők, balettosok és hip hop táncosok között elég feltűnően nyomja a botlábú Swift. Történet nincs, mégsem vagyok csalódott, hisz annyi pozitív energiát küld a kisfilm felém, hogy eszembe sem jut panaszkodni. Amúgy vicces, amikor Tay beöltözik gengszter leányzónak, valahogy az a stílus nem áll jól neki. Őszintén az ökörködés is passzol hozzá, hisz látszik, hogy élvezi, amit csinál. A rajongók nem tudom, hogyan fogják fogadni a teljes mértékű stílusváltást, viszont eddig a kritikák pozitívak. A videó amúgy eddig három millió megtekintésnél tart.

A másik nagy hír, hogy ősszel pontosabban október 27-én boltokba kerül hivatalosan az ötödik lemeze, ami az 1989 címet kapta, azonkívül, hogy a legendás Orwell regényt idézi, ez a születési éve is, plusz saját elmondása szerint azért ez a név, mert mostanában rengeteg '80-as évekbeli zenét hallgatott, ami az új felvételen is érezhető, hisz nem DJ-k adják az ütemet. Az 1989 teljesen poplemez lesz, úgyhogy bye bye countryhercegnő titulus. Ryan Tedder, Jack Antonoff, Max Martin és Schellback is a dalszerzők között vannak, így kétségtelenül folytatódni fog a sikerszéria. Engem fel is csigáztak az új albumra, amit már most nagyon várok. Remélem, hogy a közönség is nyitott az új Taylor Swift-re. Láthatólag felnőttesebb, fiatalosabb az énekesnő külseje is. Nekem a szakadt felsős borító is bejön, egyszerű.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése