Oldalak

2014. október 15., szerda

Taylor Swift fokozza a várakozásainkat

 

Taylor Swift ötödik nagylemeze, a 1989 október 27-én lát napvilágot, addig, hogy enyhítsék a várakozásainkat végre kiadták róla még egy dalt a Shake It Off-on kívül, ami amúgy meghódította a slágerlistákat. A 1989 lesz az első hivatalosan jegyzett popalbuma az énekesnőnek, és elmondása szerint country-dalokra egyáltalán ne számítsunk. Az Out of the Woods-ra keresztelt nóta egy kapcsolatról szól, amiről nem tudni hogyan áll, nekem tetszik, tényleg '80-as éveket idézi és nagy jó a háttérvokál. A dalt az énekesnő Jack Antonoffal közösen szerezte, akivel már korábban dolgoztak együtt a Sweeter Than Fiction-on, amit Golden Globe-díjra is jelöltek, ezért fedezhető fel többségi szintizés. Állítólag a nóta Harry Styles-ról szól, én nem megyek bele a találgatásokba, mert annyira nem izgatja a fantáziámat.

Úgy néz ki, hogy ez lesz a második kislemez is. Sajnos a teljes tracklista még mindig nem látott napvilágot, csak a közreműködőket lehet sejteni, a slágergyáros Max Martinon és Schellbackon kívül Jack Antonoff és Ryan Tedder is besegített állítólag. Nem lepne meg, hogyha az első héten egymilliós eladásról lenne szó. Az új dal nekem nagyon bejön, annak ellenére, hogy a refrén nem lett túlbonyolítva, de átkötő részek egész jól sikerültek. Amúgy mostanában szerintem nem énekel valami jól Taylor, legalábbis a Shake It Off-ot elég hamisan szokta tolni élőben. Mindegy alig várom, hogy megérkezzen az új album.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése