Oldalak

2013. május 6., hétfő

Beauty and the Beast: Pilot


Kíváncsiság, krimi és romantikus szál vonzott a pilotban, vagyis ezek miatt vágtam bele, plusz egész jó kritikákat kapott pontosabban mindenki közepesen értékelte. Mondjuk CW-s sorozat, úgyhogy nem igazán remélhettem semmi kiemelkedőt, de egész jól elszórakoztatott az egész, de nem lett nézős, mert sokkal jobb sorozatokat nézek ennél. Tovább spoilerekkel folytatom...


Igazából amikor néztem, csak a hibái vagyis a zavaró tényezők tűntek fel, ezért úszott el nálam. Valahogy a többi ilyen "tinédzser" sorozathoz hasonlóan nincsen benne egyedi vonás plusz a nyomozás is tipikus, amit azért elég korrektül megcsináltak. Mégis van valami sajátos hangulata, ami miatt talán odaszögezheti a nézőket a tévé elé, nálam a ha-nincs-más kategóriába esik, szóval ha valami isteni sugallat megszáll, akkor valószínű, hogy folytatom.

Ami először is nagyon zavart, hogy a főszereplőnő és a Castle-beli Kate karaktere elég sok a hasonlóság: háttértörténet, mindkettőjük az anyjuk gyilkosát vadásszák, ez ösztönözte őket a nyomozásra, erős, határozott, független nők. Nekem ha Cat és Kate közül választanom kéne, akkor inkább esne Kate-re a választásom, talán a hitelesebb színésznő miatt, és mert a társa jobb. A sablonos karakterek, ahol ott van a rossz elől menekülő szépfiú, aki pontosabban a szörnyeteg, aztán a dilis haverja, JT, aki szintén valami zseniféle és a nyomozónő társa és legjobb barátnője, Vaserra, aki mindig meghallgatja. Valahogy ezt már mindegyik műsor ellőtte már,hogy harmincadjára unalmas. Aztán nekem a két mellékszereplő valahogy érdekesebbnek tűnt.


A szerelmi szálat hamar beiktatták már csak a csók kellett volna az első rész végén, azt vártam, nem, mintha nekem a főszereplő páros közötti kémia működött volna, valahogy nem éreztem az izzás közöttük, de úgyis előbb-utóbb egymás karjaiban kötnek ki, ezért mondom, hogy ez egy egyszerű szerelmi szál, persze még együtt fognak nyomozni Cat anyjának gyilkosa után és próbálják a Vincentben lévő szörnyeteget megfékezni, akinek a külsejét egy kicsit elmaszkírozták. Nekem Stephen Amell ijesztőbb Arrow szerepében, pedig csak egy zöld csuklyát visel. Annak ellenére, hogy nem túl pozitívan írtam róla, igazából úgy elnéztem, mert el lehet vele ütni az időt.

Összességében: 10/5
Annyira kiszámítható sablonokra épül az egész, hogy nem akarom folytatni, viszont nem mondanám, hogy rossz, csak egy közepes tipikus CW-féle valami, akit érdekel, annak igazából egy próbát megér, hátha a vizuális látvány képernyő előtt tartja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése