Oldalak

2013. május 22., szerda

A kedvenc videoklipjeim - Top 13

Taylor Swift: Begin Again


Nekem ez a kedvenc kisfilmem tőle, amit illett beleraknom a top 13-as listámba. Annyit ígérhetek, hogy kétszer ugyanaz a zenész nem tűnik fel. Nos ezt a klipet igazából a helyszín miatt szeretem, ami tökéletesen illik egy újra kezdős romantikus dalhoz, hiszen Párizsban forgatták ezt, én pedig szerelmes vagyok ebbe a városba, így majdnem tapsikoltam örömömben, amikor megláttam, hogy az egyik kedvenc énekesnőm az érzelmek városában készít klipet. Az ilyen lassú szerelmes dalokhoz ez egy tökéletes hely, mert valahogy megvan ennek a varázsa, mert olyan impulzív, tele van érzelmekkel, főleg a sok régi emlékmű miatt. Pont attól tökéletes, mert egyszerű, főleg a nőies Taylor gyönyörű, aki újrakezdi. Ez bizonyítja, hogy nem kellenek vizuális effektek, hogy valami nagyszerű legyen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése