Oldalak

2013. július 9., kedd

Misfits: a 4. évadról, amiben kiderül, hogy Mr. Overman tényleg elmebeteg

A Misfits darám befejeződött. Hipp, hipp, hurrá nekem! Ez nem azért ment, hogy übergáz lett volna és alig bírtam ki, hanem végre megvagyok az egyik darálni valómmal, és sajnos nyárra még így is sok maradt, amit nem azért nem nézek, mert nem akarok, hanem egyéb okai vannak. Most egyelőre azon töprengek, hogy mi legyen a következő, mert talán kettőt fogok tudni végig nézni a Skins 4. évadát és a Scandal 2. évadát biztosan megnézem nyáron, talán még a Trónok harca is sorra kerül, de biztosan nem ezen a héten, mert filmhetet tartok. A Kívülállókhoz visszatérve a 4. szezonra itt is megjött a vérfrissítés, hisz csak egyetlen régi szereplő maradt. Sokan erre az évadra húzzák a szájukat, hogy elfáradt az egész és már nem az, amit megszeretek, hát én egy kicsit megpróbálok ellentmondani, hisz pozitív lesz nagyrészt a kritikám, szóval nekem tetszett ez az évad is, úgyhogy ősszel hetente követni fogom a sorozatot, hisz következik az utolsó felvonás.

Szereplőgárda csere az új évadra, ami végül is a sorozat végét jelentette, mert mondhatni a negyedére csökkent a nézettsége (3. évadot kb. 1,5 millión nézték), így érthető a döntése, míg a Skins 2. generációja bejött, itt ez sajnos nem. Az új karakterekkel többségében az volt a bajom, hogy afféle pótléknak tekintettem őket Finn - Simon, Alex - Seth, Jess - Alisha+Kelly, ez a három szereplő túlságosan emlékeztettek rájuk, bár Jess karakterében szarkazmust meg szomorú múltat is csempésztek mégsem az igazi, Alex semmilyen volt, Finn pedig legtöbbször idegesített, mert egy szerencsétlen. Hát a vérfrissítés mégsem igazán sikerült, de a készítők egy haláli figurát gyártottak felügyelőnek, Greg személyében, aki egyszer félelmetes, valamint egy kicsit érzékeny és Abbey, aki egy teljesen random szereplő, csak behozták, hogy ne hárman legyenek, azért szórakoztató, ahogy keresi önmagát és jó filozófolgatásai, ő a kedvencem az új bagázsból egyedül. A régiek közül itt van nekünk Rudy, akinek az elméje még mindig ugyanolyan elborult, humoros, neki szerintem lett saját karaktere, az ő ráépülő rész meg enyhén megdöbbentő, ott sikerült igazán valamit Jess-szel is kezdeni és maradt Curtis, aki a legérdektelenebb volt a régiek közt is, bár az ő része megdöbbentő végkimenetellel  zárult, felesleges volt. Ők bennük csalódtam, mégsem mondom, hogy rosszak lennének. (Seth feltűnésének örültem az első részekben, ennyi erővel Kelly is jöhetett volna.)

Továbbiakban spoilerezek...
Curtis kiírása meglepett, viszont, hogy az egésznek igazából különösebb visszhangja nem volt az zavart, nem azért, mert szerettem volna, hanem, mert egyedül ő volt az eredeti csapatból meg, úgyhogy egy temetést esetleg adhattak volna neki, nemcsak egy nyúlfarknyi jelenetet, egy kis tisztelet kellett volna. Amúgy helyes húzás volt végezni vele, mert semmit sem kezdtek vele. 
Volt egy érdektelen szerelmi háromszög, ami Jess-Alex-Finn hármast eredményezte, hát itt senkinek sem tudtam volna drukkolni, mert egyikőjüket sem szeretem, talán Jesst, mert csaj, viszont a két srác katasztrófák, Alex egy egoista, akinek egyetlen szimpatikus pillanata volt és Finn egy kis mitugrász. Felesleges sztoriadagoló elemnek tűnt, hisz elég nyilvánvaló volt, hogy kivel van együtt a csaj.
Spoiler vége.
A képességek hanyagolása sem tetszett, hogy alig voltak használva, viszont ehhez egy jó poén is tartozik, ugyanis meglátszik, hogy van öniróniája az egésznek. A humor még mindig beteg, ezért kell a címet megmagyaráznom, ugyanis egy nagyon furcsa történetszált kreált, amit most nem lőnék le, fogalmazzunk úgy, hogy köze van a férfiassághoz, ez okozta Alex egyetlen szimpatikus pillanatát, amin fogtam a fejemet, mert nem tudtam, hogy örülök neki vagy hülyeségnek tartom. Nem hiába tudnak erős drámai jeleneteket kreálni. A kreativitása a készítőknek az elmebeteg vagy nagyot nézős ötletek miatt még mindig nem fogyott ki, hisz részről részre tudtak érdekes részeket szállítani. Nem azt mondom, hogy ezek azt a kutyafáját milyen rendkívüliek voltak, mégis szórakoztatóak voltak. Azért most kevesebbet komolykodtak, mint tavaly, úgyhogy ez kellett. Igazából az új figurákat ismertük meg.

Összességében: 10/7
Átlagban ennyit adtam eddig a sorozatra, amit meg is érdemel szerintem, hisz a szórakoztató szintet tudta végig tartani. Persze, én is inkább történetbeli dolgok miatt vontam le, amiben ki sem tértem a fináléra, amivel tudnék kötözködni. Nem is értem, hogy mi a gond vele, én remekül elvoltam vele. Oké, hazudtam, amikor azt írtam, hogy teljesen pozitív lesz, mondjuk szerintem többségében az, nem mint a legtöbb írás a 4. évadról.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése