Oldalak

2013. július 3., szerda

Szemezgetés az újdonságokkal

Miley Cyrus - We Can't Stop

Miley Cyrus két év után új felvétellel jelentkezett, amit ahhoz képest, hogy elég negatívan fogadott mindenki második az iTunes-en és a videoklip pedig első. Szóval úgy látszik a közönséget megfogta Miss Cyrus visszatérése. A dal egy sima R'n'B-szám a felszabadult bulizásról, amit eredetileg Rihanna-nak szántak. Én kedvelem a kisasszonyt, úgyhogy örültem a visszatérésének, bár így is sokszor meg kellett ezt hallgatnom, hogy megszeressem. Én nem értem miért utálják. Amúgy itt jól áll a haja. A klip szokatlan, illik a számhoz, bár kicsit szerintem sok benne Miley szexuális felkínálkozása, más ennél durvábbat csinál, csak sokan hozzá nem tartják illőnek. Hát nem kedvenc klipem, viszont a szám egész jó.

Taylor Swift ft. Ed Sheeran - Everything Has Changed

A kedvenc énekesnőm összeszedte az angolok kedvelt akusztikus énekesét, Ed Sheerant és alkották egy szolid, szeretni való, akusztikus, friss szerelmes számot. Áh egy kicsit sem szeretem, csak imádom. Annyira visszafogott, de mégis bájos az egész, amihez a hozzákészült videó még csak tovább ad. Valami szépséget készítettek a fiatalok. Taylornak pedig járna egy díj, mint a legkreatívabb videoklipekkel rendelkező énekes.

Ariana Grande ft. Mac Miller - The Way

Ariana a V, mint Viktória buta Catje, aki engem idegesített, már mint a karaktere. Amúgy egy szép hangú leányzó, aki egy könnyed nyári szerelmes számmal jelentkezett. A klip illik hozzá, amiből az tűnik ki, hogy szeretik egymást. Nem nyalakodó szerelem, hanem a visszafogott könnyed romantikázás.

Pink ft. Lilly Allen - True Love

Egy tökéletes nyárra való popdalocska a másik kedvencemtől. Igaz egy tényleg igaz szerelemről szóló dal, főleg Pink és Carey Hart kapcsolatát ismerve, hisz a klip is arról szól, hogy idegesítesz, de szeretlek és persze ott a pár szerelmének gyümölcse Willow is, aki tündéri kislány és tiszta anyja. Egyedül Lilly Allen jelenléte indokolatlan, szegény teljesen felesleges, több szerepet is adhattak volna neki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése