Oldalak

2013. július 4., csütörtök

A kedvenc videoklipjeim - Top 13

Emeli Sandé - Next to me



Van egy nagyszerű angol énekesnő, aki már szóba került a blogon, amikor a debütáló lemezéről írtam kritikát. Hozzá is köthető az egyik kedvenc videoklipem, ami a maga teljes egyszerűségével vet le a lábamról. A Next to me egy dal arról, hogy valaki minden rossz ellenére melletted marad. Olvastam elég sok találgatást, hogy vajon kihez írhatta, volt szó Istenről, maciról, én a férjére tippeltem, ez mondjuk lényegtelen, mert számomra a családomat jelenti. Érdekes, hogy ez volt az első száma, amire felfigyeltem, mivel csak ezt adták a hazai rádiók. A videóban Emeli zongorázik, énekel, miközben valaki dobol, ez egy egyszerű image klip. Én szeretem nézni, ahogy élvezettel csinálja az egészet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése