Oldalak

2013. szeptember 22., vasárnap

Bones: kezdett a 9. évad

A Bones az enyhén siralmas 8. évad ellenére még mindig a kedvenc sorozatom, ami mellett már ki fogok tartani, mert szerintem maximum még egy évadot húznak le róla, hogy meglegyen a 10. etap. Nem vagyok jós, úgyhogy nem tudom mi a FOX stratégiája. Őszintén ideje lesz ezzel törődnöm. Nem tudom, hogy mennyien tartottak ki a sorozat mellett, én maradok, de nekem a sorozatjunkie.hu-n található kritikával ellentétes a véleményem, mert szerintem ez egy abszolút szokásos Bones-rész volt pár ordenáré baromsággal. Tovább spoilerezek...

Az előző évad végén Booth visszamondta az esküvőt, mert Pelant megfenyegette, hogyha elveszi Brennant, akkor random megöl öt embert és az ő boldogságuk nem olyan fontos, mint az ártatlan életek. Komolyan mondom, hogy ez hülyeség, főleg, hogy semmilyen elektronikus eszköznél nem mernek beszélgetni. A rész végén is olyan hatásvadász volt, hogy az óra átperdült, mert figyeli őket. Persze, Hart Hanson hülye, mert egy elárulta, mert meghal a Pelant, második Booth és Brennan összeházasodnak, ez meglepetés lett volna, viszont ez elúszott.  

Amúgy az eset miatt törés volt Booth és Bones kapcsolatában, amit egy random idegen férfi monológja old meg. Ez olyan semmilyen volt, főleg, hogy ezt is egy rész alatt intézték el, mint Bones menekülését. Szóval megy a haragszom rád, ami az utolsó 40 percben rendeződik. Hazudnék, ha azt mondanám, hogy nem sajnáltam őket, mert ilyenkor esik le, hogy szeretem őket és örültem, amikor rendeződött a dolog, viszont mindenki számonkérő stílusa nem tetszett, mert mi közük hozzá. Kár, hogy nem lett vicces a rész.

Az ügy elég jelentéktelen volt, pedig ha a CIA is tényleg beavatkozott volna, akkor izgalmas lett volna. Végül is ők most csak azért kellettek, hogy az ügynök elsüsse tartoznak Booth-nak. Fogalmam sincs mit kérhetne például Pelant elkapásában segítenek majd. Amúgy még mindig nem értem a CIA és a FBI péniszméregetését, mondjuk ez nem idetartozik. Azért elismerem engem ez a 40 perc lekötött.

Összességében: 10/7 (jószívből)
Valaki biztos nem tart normálisnak, de én élveztem ezt a részét. Mondjuk ennek ellenére elég rövid lett a kritika, mert különösebben nem tudtam semmit hozzáfűzni, mert csak ennyi szót érdemelt az egész. Aki már megunta az otthagyta már rég, aki meg nézi, az kitart.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése