Oldalak

2013. szeptember 8., vasárnap

Teen Wolf: a 3. évad első feléről

 


A Teen Wolf az a sorozat, amely röhejesen néz ki, mégis egy érdekes fantasy dráma bontakozik ki vígjáték elemekkel. Szóval ez az sorozat, amiről rosszat sejtesz, aztán bumm máris függőjévé válsz, mert van minősége, ez meglep egy Alkonyat-nyáladzás után. Én is hamar befaltam a legutóbbi tizenkét részt, és jönnek továbbiak majd januárban, hát azt szerintem negyedik évadnak is lehetne hívni, mert a 12. részben volt egy viszonylagos lezárás, aminél hagytak cliffhangert is. Szerintem a TW évadról-évadra jobb lesz. Persze, olvastam olyan véleményeket, hogy van, akinek ez nem jött be, ezért kaszálta, mert lassú volt, mivel én daráltam nekem ez annyira nem tűnt fel, de a sok kérdés felvetése igen, amiket többnyire megválaszolták, bár bennem maradtak megválaszolatlan kérdések, leginkább a lezárás kapcsán, ami gyenge lett. Tovább spoilerezem.

Meglepett, hogy Tibinek ennyire tetszett az félévad rázó rész, mert nekem nem. Egyszerűen nekem a rész végén a totális happy end nem tetszett, szerintem ez ehhez nem passzolt. Leginkább az elvarrás okozott problémákat, amiből volt, amivel meg voltam elégedve. Az első, amit nem értettem, hogy Deucalion-t, az ördögfarkas Alfát, miért engedték el egy ejnyebenyével, amikor amilyen veszélyes tuti visszajön és bosszút áll. A második happy end. A harmadik szerintem könnyen vált Scott Alfává. Az tetszett, hogy a mezítlábas Kalit és kutyusait megölték, bár nem értettem, hogy a darach hogyan került oda, bár legalább Kali és Jennifer meghalt. A rész legeslegjobb pillanata Peter volt, akit pedig kezdtem megkedvelni, de kiderült, hogy megint nagyfőnök akar lenni. Amúgy előkerült Scott apja, aki eddig bagózott a gyerekére és próbálna békülni.

Talán mégsem a zárórész kielemezésével kellett volna kezdenem a kritikát, bár én így láttam jónak. Nos, az évad egyik főszála a Alfa-falka volt, akik veszélyt jelentettek és sokszor elverték a mi kedvenc vérfarkasainkat. Az ő vezetőjük Deucalion, aki valamikor jó Alfa volt, de a gonosz Allison nagypapi megvakította és átverte. Mondjuk nem értettem, hogy az öregen miért nem állt bosszút, hisz mindennek ő az oka. Ez a fickó a vörös szemeivel parás volt, de amikor átalakult úgy nézett ki, mint egy majomember, amikor ránézek elfog a röhögőgörcs. Ő meg akarta szerezni Scott-ot, mert ő egy igazi Alfa, bár parázott is tőle, úgyhogy nem értettem miért nem iktatta ki, pedig több alkalom is volt rá. Szerintem egész jól felvázolták ennek a rendszerét és tetszett ez a szál, bár néha nem értettem. A falka tagjai voltak az ikrek, Aiden, a hetero és Ethan, a meleg, mert csak az alapján különböztetheted meg őket, hogy kivel vannak, igazából csak nekik van fontosabb szerepük, mert átállnak majd a jó oldalra, nekem Ethan volt a szimpibb, mert jófej volt a srácokkal és aranyosak voltak Danny-vel, nem vagyok különösebb melegszereplők fanja, elfogadom őket, de ők olyan aranyosak voltak, nekem az a jelenet tetszett, amikor Danny fellépése előtt mentolos cukrot adott neki Ethan, valahogy most ők a kedvenc párom a sorozatban. Amúgy Aiden Lydia-val jött össze, én még mindig Stiles és Lydia drukker vagyok. Az ő háttértörténetük is jó volt. Aztán ott volt a lábfetisiszta Kali, aki jó poén alapanyag volt, a többiek pedig elvesztek a ködben, ahogy Erika és Boyd is.

A másik főellenség, a Darach volt, aki hármasával szedte az áldozatait a rendszere szerint, engem meglepett, amikor kiderült, hogy Jessica az, pedig örültem, amikor Dereknek lett csaja, mert az ő első szerelmét is megismerhettük. Szerintem ő parásabb volt, mint az Alfák. Sikerült érdekessé tenni. Végül is a bosszúját megértettem, bár az ártatlan emberek életének elvételét nem. Szerintem jó ötlet volt, hogy a három főszereplő szüleit rabolták el (Stiles apja, Scott anyja, Allison apja), főleg, ahogy ők elpoénkodtak a rejtekhelyen, azt bírtam, mikor Allison apja a késeit kereste. Örülök, hogy végre Stiles apja is megtudta az igazságot. Kíváncsi vagyok milyen szerepük lesz a továbbiakban.



Szerintem jellemfejlődés igazán Scott és Lydia irányában volt megfigyelhető. Scott tényleg igazi Alfaként viselkedett a részek során, még Isaac s úgy tekintett rá és Lydiáról, ahogy kiderült mi, hogy ő egy banshie, ezt elfogadta és remélem a képességei több teret nyernek. Allison különösebben nem izgatott, főleg, hogy maga sem tudta mi van vele, de tökös maradt. Isaac-et már az előző évadban megkedveltem, kellemes ember. Most Ali-vel alakulgat valami közöttük, bár Scott és Allison nekem az igazi. Dereket jobban megismerhettük, így egy kicsit jobban megszerettem, főleg, hogy képbe került a húga, Cora, aki nekem semleges. Hogy érte beáldozta az Alfaságát, hogy megmentse nemes volt. Igazi testvér. Stiles pedig a régi maradt a szokásos szarkazmusával, még mindig ő a legjobb karakter a bagázsban, úgy szeretem őt. Jackson nem hiányzik.

Összességében: 10/8
A Teen Wolf a szórakozás fellegvára, viszont még mindig nem vagyok maradéktalanul elégedett, főleg a mostani zárórész miatt, de egyre izgalmasabb, főleg, hogy jönnek új lények. Szóval ha ilyen szinten marad a folytatásra, akkor én boldog leszek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése