Oldalak

2014. január 3., péntek

2013 legjei: Sorozatok

2013 nekem az az év, amikor tényleg junkie-vé váltam saját véleményem szerint. Most kezdtem el igazán komolyabban sorozatozni, mert rájöttem, hogy ez egy egész jó szórakozási forma, így akadnak kedvencek bőven és darálásra váró sorozatok. Legtöbbször amerikai szériákat nézek, de akad egy-két angol és próbálok majd több európait nézni. Ez a célom a filmek terén is.

Számomra meglepő módon két sorozatomért eljött a zord Kaszás. Ezek közül az egyik a Bones volt, amit éveken át a főkedvencemnek vallottam, de valahogy felgyűltek a részek és nem akartam folytatni. Valahogy már az egész teljes érdektelenségbe fulladt, főleg, hogy a készítők minden lényegesebb történést lelőttek, amiért mai napig haragszom. A másik a Grey's Anatomy, aminél meg a felesleges drámázás untam meg. Valahogy egyszerűen már nem volt idegzetem ahhoz, hogy kik mennek szét és ki kivel csinálja. Ez hosszútávon ezt hozta. Közben a Reign-ről és a The Tomorrow People-ről megfeledkeztem, mivel egyik sem volt jó, felhozni nem akarom magam belőlük.

2013-BAN TOP 5 KEDVENC SOROZATOM:

5. Supernatural - Odaát

Normális esetben ezt raktam volna az 1. helyre tekintve, hogy nem is olyan régen daráltam le és imádtam az egészet még a hullámvölgyeket is. Most azonban a 9. etapot vettem figyelembe, ami a Supernatural-szintet hozza. Valakik már unják az önismétlést. Persze, hisz kiszámítható, hogy Sam nem hal meg, de én elvoltam az emberi Castiel-el és a félévad záró kimondottan üdítő volt. Igazából a szokásos a hiba a főszál. Amúgy a moster week részek közül néhány tiszta nosztalgikus volt, ugyanis az 1. évad hangulatát hozták el. A 8. évadnak is ez a része limonádé volt, aztán az évad 2. fele zúzótt, úgyhogy itt is ebben bízom.

4. Misfits - Kívülállók


A Misfits-et is idén daráltam, de az utolsó szezonjával küzdötte fel magát ide, mert ha nem is maradéktalanul, de nagyjából meg vagyok elégedve a lezárással. Még mindig fáj a szívem az egészért, azért, mert az új arcokat is sikerült megszeretnem. Sajnos, teljesen jogos volt a kasza, tekintve, hogy nagyot zuhant a nézettség. Legalább méltó lezárás volt és veszettül szórakoztató, bár néhol szerintem túl drámai. Mit hazudok, hisz azokat a pillanatokat is imádtam.

3. In The Flesh


Ez aztán a tökéletes sorozat, mert lassan, mégis remekül felépített történet társadalomkritikával megfűszerezve. Kitűnő színészi játék. Talán ez volt a legjobb sorozat, amit tavaly láttam, csak azért nincs feljebb, mert más hódította meg a szívem. Zombik, de intelligens zombik és érezhetően európai. Valahogy van egy sajátos hangulata.

2. Scandal - Botrány

Zseniális 1. évad, egy még zseniálisabb 2. évad és eddig egy szintén zseniális 3. évad, így tudnám legjobban jellemezni a Scandalt. Előbb-utóbb majd kikerül a 3. évad eddigi részeiről a kritika, de el kell árulnom, hogy egyértelmű volt, hogy nem fog lemaradni a listáról, mert még mindig köröm rágóan izgalmas a sorozat. Bellamy Youngot egyre jobban imádom és Olivia apjától kiráz a hideg. Mindig az kérdezem: lehet ezt még fokozni?

1. Arrow - Zöld Íjász


Elismerem, hogy a 2. és a 3. minőségibb sorozat, mint ez a képregényes akcióműsor, de nekem még is tavaly a Zöld Íjász volt a legjobb, mert a készítők nagyon odarakták magukat a 2. évadra, pedig az 1. évad is teljesen rendben volt, mégis tudták növelni a téteket. A félévad záró pedig áll leesős volt, főleg azért, mert kiderül, hogy ki a főgonosz. Oliver tényleg hős lett. Felicityt pedig egyre jobban imádom. Diggle pedig a jóbarát. Roy is kezd érdekessé válni, úgyhogy alig várom a január 15-t.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése