Oldalak

2014. január 8., szerda

Teen Wolf: folytatódott a 3. évad

A Teen Wolf végre visszatért a 4 hónapos szünet után a képernyőkre a 3. évad további részeivel a legnagyobb örömünkre. Én nagyon megszerettem a sorozatot, úgyhogy amikor a 3. évad 1. fele lement húztam is a számat, hogy így kitolnak velünk és várnunk kell a folytatásra. Szerintem eléggé megérte a várakozást, mert nekem talán eddig ez volt a legjobban tetsző TW-rész, pedig ez még csak alapozó volt és előrevetítette, hogy milyen lesz a maradék 11 rész. Jeff Davis tudja, hogy hogyan kell fent tartani a nézők kíváncsiságát. Tovább spoilerezem.


Alisont, Scottot és Stilest a halálközeli élményük miatt rémálmok, rémes hallucinációk gyötrik, amik gyakorlatilag tönkreteszik a normálisnak aligha mondható hétköznapjaikat. Közben Stiles apja próbál fényt deríteni a régebbi ügyeinek rejtélyeire, főleg miután megkapott a természetfeletti ismereteket, ezért egy 8 évvel ezelőtti balesetben nyomoz. A suliba pedig megérkezett az új történelemtanár, Mr. Yukimura és a lánya, Kira.

A rész horrorként kezdődött,és én nagyon megörültem, hogy Stiles láttam, mert ugye nekem ő a kedvencem, viszont az elején rendes megijesztettek. Nagyon félelmetesek lettek a képsorok, annak ellenére, hogy teljesen hatásvadászók lettek. Hát ez már közel sem egy tinivérfarkas románcról szóló sorozat. Személy szerint ezzel nekem a Supernatural 1. évadát idézték fel. Scott meg óriás farkast látott. Viszont szerintem Alison látomása lett a legijesztőbb, főleg attól ijedtem meg, amikor tudtam, hogy valami jönni fog a kamrából, hisz ez egy alapvető horrorklisé, de mégis megleptek, amikor a kedves Kathy néni zombikként majdnem elkapta Ali-t. Inkább az előnye a sorozatnak az, hogyha mernek félelmetesek lenni, annak ellenére, hogy sablon horrorelemeket használnak. A jó állatorvos bácsi elmondta, hogy az az oka ennek, hogy nyitva van félig a lelkük ajtaja, és zárják be. Ez a jelent mondjuk csak a felbosszantásomra volt jó, mert kérdezem a fickótól, hogy a hogyan tudnának bezárni. Az a minimum, hogy megmondja nekik, hisz ő sodorta bele ebbe őket.


Most a 3. évad 2. felében valamilyen keleti mitológia fog dominálni, ezért érkezett hozzánk két ázsiai szereplő, akik közül Mira nekem első látásra szimpatikus lett. Szegénynek az apja jót akart, de nagyon gáz, hogyha apád a tanárod és ő akar toborozni neked barátokat. Amúgy valószínűleg tud valamit, mert nagyon feltűntek nekik Scotték, úgyhogy gondolom által fogjuk megismerni az új természetfeletti ágazatot. Scott-tal aranyosan szemezgettek.

Amennyire sötét tónusú volt a rész a parafaktor ellenére jókat is nevettem, főként emiatt is szerettem meg az egészet, hogy nem veszi magát komolyan. Persze, most érezhetően új szintre léptek. Inkább a poénok feszültségoldásra voltak most, de örülök, hogy 3:2 arányban volt az ijesztgetés mellett. Amúgy a kedvenc jelenetem az volt, amikor Scott kihajította Isaact, és Scott anyukája szólt nekik.


Szerencsére a szerelmi szálak teljesen háttérben voltak. Maximum az biztos, hogy kiderült Alison érez valamit Isaac iránt, és ez fordítva is igaz, ezért volt az ominózus kidobós jelenet Scott részéről. Igazából nem tudom, hogy a Scott és Alison gerlepár újra lesz-e, ezen csak azért gondolkodom, mert az openingben még mindig az van, hogy Scott megcsókolja Alisont, bár szerintem ezt az alkotók lezártnak tekintik. Erre abból következtetek, amit Scott anyja mondott neki, hogy lesz még újra szerelmes. Lehet, hogy drága barátunknak ezért írták Mirat, hisz feltűnő szemkontaktust folytattak és kedvesen beszélt vele.

Stiles apját is mindig kedveltem, úgyhogy sajnálom, hogy eljárás indult ellene, amiben Scott apja is részt vesz. Aztán csodálkozik, hogy a fia egyáltalán nem akar vele egyetlen szót sem váltani. Emellett itt van az eltűnt kislány rejtélye, akiből szerintem vérfarkas lett. Mert ha egy vérfarkas nyírta ki a családot, miért egy vézna kislányt enne meg, amikor ott van a felnőtt anyja?

Amikor kezdtem volna hiányolni Derekéket, pont feltűntek az utolsó snittben. Nem azért, mert annyira bírnám őket, de megszoktam őket, így nem volt teljes a kép. A rész végén kaptunk egy szokásos cliffhangert, ugyanis valaki elkapta a Hale-famíliát Malira kivételével. Vajon mi történt velük?

Összességében: 10/9
Ez komoly fejlődés az én szememben, mert ennyire jól még nem is szórakoztam egy részén is. Remélem, a folytatásra is marad a színvonal, viszont félek, mert a sorozat alkotója azt mondta, hogy egy főszereplő meghal. Félek, hogy Stiles vagy Lydia lesz az, ők a legjobb karakterek a sorozatban, ha bevégzik nem nézem őket többet. Igazából a többieket is sajnálnám, de ők a legjobbak. Hülyeség lenne eltávolítani őket a képből.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése