Oldalak

2014. május 9., péntek

Berendelések és kaszák

Jövő héten lesz az Upfronts, viszont már most megkezdődtek a berendelések, kaszák sújtottak le. Én csak azokról szeretnék írni, amik engem érdekelnek, ha valakit érdekli a többi széria sorsa, annak a sorozatjunkie és a sorozatgurut tudom ajánlani, mert listában van szedve. Engem különösebb meglepetések nem értek a berendelések során, hisz az általam nézett szériák szerencsére egy biztos sávban mozognak, azonban volt egy kaszapárharc, aminek a végeredményéről mindenképpen be akarok számolni. Amúgy csak két csatorna (ABC, CW) kerül kivesézésre, mert az ő kínálatuk áll a legközelebb hozzá, és lesz egy plusz egy a CBS-től.

ABC 

Ha az ABC-ről olvasgatok, akkor mindig az van, hogy a legnagyobb pácban lévő csatornának írják le, azonban szerintem nem igaz, hisz van több sikeresebb szériája, ha azok eredményeit nézzük. Igazából a berendelései terén szerintem különösebb meglepetés nem volt. Egyedül a Revenge tűnt bizonytalannak, bár szerintem az a malmára hajtotta a vizet, hogy a csatorna legtöbb újonc drámája és komédiája megbukott, úgyhogy iszonyú mázlijuk volt. A legutóbbi kritikám után nagyon nem vagyok előrébb vele, hisz akadtak jobb néznivalók ennél, mint az Orphan Black vagy a Veronica Mars.

Visszatérők:
  • Castle 7. évad. Betonstabil a nézettség. Nem volt kérdés. Általában ha fut a tévében, akkor néha megnézem.
  • Grey's Anatomy 11. évad. Az évad elején kiszálltam a vontatott magánéleti drámák után, viszont örülök neki, hogy még mindig talpon. Már ez a legrégebb óta futó műsoruk.
  • Marvel of Agents S.H.I.E.L.D 2. évad. Majdnem Revenge szinten teljesít, viszont szerintem a brand miatt kapta meg az új etapot. Fel akartam hozni magam belőle, mondván képregényes, azonban pont a szuperhősök hiányoznak belőle, így egy sima titkosügynökös világmegmentős széria.
  • Once Upon A Time 4. évad. Biztos voltam benne, hogy megkapja, azonban féltem, mivel csökkent a nézettség, viszont 18-49 általában erős, így szerintem ez is hozzájárult a berendeléshez. Amúgy a 3. évad második fele nagyon jó, visszahozta az 1. évados hangulatot, bár kicsit másolja is. Teljesen megérdemelt a folytatás.
  • Revenge 4. évad. Pontosabb okot nem tudok az új évadra. Majd szép lassan lehet, hogy eljutok eddig.
  • Resurrection 2. évad. Szerintem nem volt kérdéses a berendelés, hisz 13 millióval nyitott, bár azóta visszaesett, mégis házon belül így is erős. Én magam a felénél abbahagytam túl sok rosszat olvastam, plusz igazán nem is nyert meg.
  • Scandal 3. évad. Az egyetlen széria, aminek nőtt a nézettsége, pedig a leggyengébb szezonját futja. Kritika majd akkor lesz, ha végre érkeznek a maradék feliratok, bár lehet, hogy addig le is megy a magyaron.

CW

A CW idei szezonja nagyon jól alakult a Supernatural és The Originals duónak köszönhetően, plusz ott van a két zászlóshajó az Arrow és a The Vampire Diaries. Igazából az öt újoncból három megkapta a második évadot. Igazából náluk a legnagyobb kérdés az volt, hogy mely sorozataik kapják meg a következő szezont, ezek a The Carrie Diaries, a Beauty and the Beast, a Hart of Dixie, a The Tomorrow People és a Star-Crossed. Azt kell, hogy mondjam gyakorlatilag mindegyik pocsékul teljesített, hisz egy-kettőnek olyan volt a nézettség, amíg még a magyar kereskedelmi tévén is kevés lenne. Tudtak meglepetést okozni. Korábbi berendelések is történtek és lesújtottak a kaszák.

Visszatérők:
  • Beauty and the Beast 3. évad. Valamiért nekem ez ellenszenves, így totál megleptek, hogy megkapta a következő évadot, hisz egyszer sem ment a nézettség egy millió felé, viszont a media-addict.hu-n olvastam, hogy a netes teljesítmény, a külföldi értékesítés és az elszánt rajongók miatt totál érdemtelenül megkapta. Amúgy kíváncsi lennék, hogy ezek a rajongók hol vannak, amikor nézni kéne ezt.
  • Hart of Dixie 4. évad. Szimpatikus széria, ami önmagában képes teljesíteni, bár pénteken nem tartja most jól magát. Gondolom azért kapta meg, mert mehet kábeles utósugárzásra és már veterán.
  • The 100 2. évad. Nem volt kérdéses a berendelés, hisz jól tartja az Arrow felvezetését, így hülyék lettek volna nem berendelni. Továbbra is nézem. A karakterek maguk sablonosak és a tiniszínészek gyengék, míg felnőttek valamit nyújtanak, azonban a történet jól összerakott és olyan fordulatok vannak, hogy mondhatni a legtökösebb széria, ahhoz képest, hogy CW-n megy.
Korábbi berendelések: Arrow 3. évad (ez az), Reign 2. évad, Supernatural 10. évad, The Originals 2. évad és The Vampire Diaries 6. évad

Kaszák:
  • Star-Crossed: Eleve gyengén teljesített, úgyhogy nem meglepő, hogy búcsúzik. A pilot után nem folytattattam, bár a társadalomkritika működhet. Mindegy így is túl sok a néznivalóm.
  • The Carrie Diaries: Pénteken ez sem kerül egy millió fölé. Azért megsajnáltam.
  • The Tomorrow People: A nézettsége mellette szólt a BATB-vel szemben, azonban ahogy kikerült az Arrow mögül, ez is bukdácsolt. Ironikus, hogy pont most kerül bemutatásra Magyarországon.
  • Supernatural: Bloodlines nem kapott berendelést. Nem kapott kritikát. Szerintem közel sem volt olyan rossz, viszont sablonos tinirománc erőltettek bele, plusz a vadászsrác nem illett a képbe. Mondjuk a szörnycsalád ügyködésre kíváncsi lettem volna. Majd jövőre.
CBS visszatérő:
  • The Good Wife 6. évad. Az 5. évad eszméletlenül erős, így idén simán lemossa a pályáról a Scandalt, bár azt most más is. Két mindent megváltoztató fordulat, a másodikat pedig nem hittem volna, hogy megtörténik. Szóval kérem jövőre is.
A pilotberendeléseket szándékosan hagytam ki, mert azt is majd listába szedem, amiben az lesz, amik érdekelnek engem. Szóval azt valószínű upfronts után rakom ki.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése