Oldalak

2014. május 15., csütörtök

Újoncok, amikbe tuti belenézek I. - NBC

Lezajlott az Upfronts Amerikában, amiben bejelentették a legújabb sorozatokat, kaszákat, berendeléseket és a műsorrendet. Mivel idén is elég sok újonc fog a képernyőre kerülni. Biztos, hogy lesz egy pár amibe beletekintek én magam is. Az első rostán vegyük alapul az NBC-t, akiktől igazából egy széria sincs, amit néznék, mert nincs olyan, ami érdekelne. Egyedül a Revolution volt bepróbálva, ami hamar is elvérzett, plusz kaszálták is. Lehet, hogy ősszel változni fog a helyzet, hisz nagyon ígéretesek drámaik vannak.

A csatorna az újoncszezont nem bukta, ahogy az elmúlt években szokta, hanem két jelentős nyereségük volt a The Blacklist, ami a csatorna legnézettebb drámája, a Chicago PD és az About A Boy, ami a legjobban teljesítő komédiájuk, bár szerintem ennek sok köze van ahhoz, hogy a The Voice mögött van. Szerencséjükre az az egyik legnézettebb műsoruk, így sokszor nyernek. Úgy néz ki, hogy a sorozatokba is sikerül végre jól belenyúlni. A komédia blokkjukat én biztosan kihagyom, mert nem vagyok valami nézőjük. Egyedül most is csak a Brooklyn 99-t szoktam, az szórakoztató. Amúgy nekem fárasztóak.

Odyessy

Sztori: Akció-dráma egy nemzetközi összeesküvéssel a középpontjában – három idegen élete kapcsolódik össze egy katonanőé, egy ügyvédé és egy politikai aktivistáé. A katona csapatát, miután a nő felfedezi, hogy amerikai cég pénzeli a dzsihádistákat, lemészárolják, ő a támadók tudtán kívül életben marad. Az ügyvéd ennek a cégnek az egyik akvizícióján dolgozik, a politikai aktivista pedig egy hackerrel találkozik, akinek elvileg bizonyítékai vannak egy hatalmas katonai összeesküvésre. Nekik hármuknak kell tehát összefogniuk, leleplezni az egészet.
Szerintem: Megint egy potenciállal teli high-concept szériát kaphatunk, főként úgy leszek nyerve, hogy a katonanő lesz a badass figura. Az emberben felkelti a kíváncsiságot, hogy hogyan fűződik össze három teljesen különböző ember sorsa. Remélem, hogy a sztori nemcsak az én fantáziámat mozgatta meg, hanem a készítőkét is. Sajnos, csak midseasonba kerül bemutatásra. Addig is 10/8

Constantine

Sztori: a DC-s Hellblazer képregényen alapuló sorozat főhőse a tapasztalt démonvadász Constantine hátrahagyta a gonosz elleni küzdelmet, a jótéteményeket, mivel maga is a pokolra ítéltetett. Végül kénytelen visszatérni a jó oldalra, amikor legjobb barátjának lányát démoni erők fenyegetik. Megmentése közben derül ki a nő képessége, miszerint látja a világunk által elfedett világokat és természetfeletti jelenéseket képes megjósolni. És az ő révén derül ki, hogy egy titokzatos Gonosz van felemelkedőben. Ez az angyalokat is aggasztja, így Constantine a lánnyal elkezdi járni az országot démonokra vadászva. Az üdvözülés reményében.
Szerintem: Annál a résznél megvoltam nyerve, hogy DC-s képregény, mint az Arrow. Ha sikeres lesz, akkor a cég nagyon jól jár, viszont a péntek esti halálsávot kapta meg. A trailer alapján tetszetősen humoros. Egyetlen egy bajom van vele, hogy hajaz a Supernatural-ra, mert démonok, angyalok és a páros, akik lehet összejönnek. Ha jól lesz a kivitelezés, nem hiszem, hogy problémám lesz vele. 10/7

Emerald City

Sztori: Egy, a biológiai anyja után kutató lányt betörés közben meglepik és egy rendőrkutyával menekülni kényszerül, amikor egy tornádó “segítségével” egy másik világban találja magát. Egy misztikus királyságban, ahol veszélyes harcosok, egymással versengő királyságok küzdenek a hatalomért. No meg egy hírhedt varázslóval. Természetesen Dorothy lesz a kulcs Óz birodalmának sorsával kapcsolatosan.
Szerintem: Idén az OUAT-ban kaptam egy dózist Óz birodalmából, így azonnal felkaptam a fejem arra, hogy ilyen típusú sorozatot csinálnak. Gondolom, hogy maradnak a könyvhöz hűek, azonban elviszik az egészet egy fantasys irányba. A képből ítélve elég sötét hangulatú lesz. 10/6

Heroes: Reborn

Sztori: Különlegesek emberek ráébrednek arra, hogy képességeik vannak. Ezenkívül nincs bővebb információ róla, így is meglepő a visszatérése.
Szerintem: Gondolom, hogy reboot lesz, így szívesen benevezek rá. Az eredeti szériát még nem láttam, bár lehet, hogy nyáron sor kerül rá. Mindenesetre remélem, hogy a szuperképességes dolog jobban lesz kivitelezve, mint a The Tomorrow People-nél. 10/7

Képek és sztori forrása: sorozatjunkie.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése