Oldalak

2014. július 3., csütörtök

Változtatások

Ma volt munkám az oldallal, mert csináltam néhány változtatást. Először is szerintem sikerült egy normális desing-t összehozni, mint a múltkori, ami úgy nézett ki, mintha egy öt éves csinálta volna vagy is én, legalább fejlődőképes vagyok. Egyelőre nyárra szerintem fent hagyom ezt, aztán ősszel esetleg ütök egy másikat. A blog külseje is megváltozott, mert találtam egy normálisabb kinézetet, ami kicsivel több komolyságot tükröz. A fejlécemre jöhet kritika, de meg kell, hogy mondjam, nem vagyok képszerkesztő varázsló, a gagyi oldalaimra is csak rosszabbakat sikerült összetákolnom. Csináltam egy oldalt a nyári darának, akit esetleg azok a kritikák érdekelnek. A sorozat, könyv, film, zene kritikákat nem tervezem egy csokor alá gyűjteni, mivel túl sok macera lenne, több, mint 300 bejegyzés található a blogon. 

Az oldal neve és címe is megváltozott Addict agymenéseire, ami úgy gondolom, hogy jobb, mint a White+black=grey. Őszintén szólva nem tükrözte az oldalt, inkább egy személyes blog benyomását keltette. Úgy érzem, hogy az új cím jobban illik hozzám és az oldalhoz, hisz végül is egy függő próbálja az észt osztani a kritikáiban kaotikus körülmények között. Ne aggódjatok a régi bejegyzések megtalálhatóak, csak régi címen. Asszem' ki kell javítanom néhány dolgot. Remélem, hogy ezután továbbra is velem tartatok.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése