Oldalak

2013. október 12., szombat

Arrow: Kezdett a 2. évad

Félelemmel telve ültem le az Arrow folytatásához, hisz nem tudtam elképzelni, hogy hogyan lehet folytatni az egészet az 1. évados finálé után, de nagy szerencsémre teljesen eloszlattak ezeket a készítők. Szerencsére minőség tekintetében úgy folytatták az egészet, ahogy abbahagyták. Mondjuk nekem a 2. évad 1. részének nézése után az ugrott be, mintha az egész érettebb és komolyabb lenne, ez szerintem a múltkori finálé után nem igazán meglepő. Amikor néztem, rájöttem, hogy tök jó, hogy van újra Arrow, pedig mindig azt mondom, hogy ez a világ távol áll tőlem, de mégis megcáfol magamat. Oké, én vagyok az, akinek a darkos részek bejönnek. Spoilerezek a továbbiakban.

Kb. 3 hónapos ugrással kapcsolódunk be ismét a történetbe. Oliver Tommy halála után maga mögött hagyja a várost, úgyhogy visszamegy a szigetre, hogy nyalogassa a sebeit, ahol feltűnik Felicity és Diggle. Az első jelenet teljesen megmosolyogtatott, amikor Felicity pánikolt és szokás szerint mondott valamit a repülőgépen. Ezek után jövök rá, hogy Felicity a legjobb karakter az egész bagázsban a természetességével és a beszólásaival. A legjobb hír pedig az, hogy ebben az évadban több játékidőt szánnak neki, úgyhogy tündökölhet. Diggle pedig szokás szerint Diggle, akit ezért is szeretünk, Oliver pedig mintha még komolyabbá vált volna, szerintem Stephen Amell jobban bele is jött a szerepébe. (Az uncsitesójáról ez nem mondható el.) 
 

Szóval ezek után visszatérnek Starling City-be, ahol új csuklyások tartják magukat igazságszolgáltatónak. Oliver nem szeretne újra csuklyás lenni, mert már egy gyilkosnak érzi magát, hisz sok emberrel végzett. Kicsit ezt a kérdést is boncolgatják újra. Én személy szerint örülök, hogy a gyilkosságokat nem veszi a sorozat félvállról. Olivernek lelki vívódása van, hisz a barátja miatt bűntudata van. Sajnáltam szegényt, de ő már nem akart Robin Hood lenni. Le is esik nekünk és neki, hogy emiatt hozták vissza a barátai a városba. Amúgy közben a családi céget is fel akarják számolni, aminek társvezetője lesz Ollie. Közben feltűnt a Fekete Kanári a rész végén és egy új keménykötésű üzletasszony, akivel még lesznek gondok. Újra feltűnt Walter a színen, jó volt újra látni.
Oliver amúgy leszámol a rosszfiúkkal és úgy dönt újra folytatja az egészet, amit elkezdett, de nem a megtorlást, hanem tényleg hős akar lenni. Ez a gondolkodás nekem személy szerint tetszik, hogy inkább az igazi rosszal akar leszámolni. Közben Laurelt is tök feleslegesen visszahozták, hogy kiderüljön el akarja kapni a Csuklyást, aztán nem lesznek együtt Oliverrel. Én személy szerint nem is akarom, hogy újra egypár legyenek. Szerintem lesz valami Felicity és Oliver között, mármint volt egy-két olyan jelenetük, amiből ezt vontam le. Én ennek tökre örülnék, mert valahogy számomra tök elképzelhetőek együtt, úgyhogy remélem Laurel-lel nem terveznek semmit és ne legyen szerelmi háromszög. Én Oliver és Felicity párost akarom. 

Thea-t és Roy-t is láthattuk. Thea felnőttebb lett, átvette Oliver klubját, ezenkívül sok mindent nem csinált, csak helyrehozta a kapcsolatát az anyjával, ez szerintem egy egész jó jelenet lett. Aztán Roy, akiről megtudtam, hogy a Teen Wolf Jacksona játssza, nekem le nem esett, amikor olvastam, azóta tök feleslegesnek látom szegényt, köszönhetően Colton Haynes nem felemelő játékának. Nem tehetek róla, nekem valahogy ő nem szimpatikus, de azért hajrá.

Összességében: 10/8
Szerintem ez a rész alapozás volt, ezért kapja a szokásos pontszámot rá. Annyi lehetőség van az egészben, hogy remélem kihoznak belőle mindent, főleg remélem, hogy egy-két dolog, amit szeretnék ha összejönne, mint Oliver és Felicity :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése