Oldalak

2013. október 12., szombat

The Tomorrow People: Pilot

Amióta Misfits-et ledaráltam nyáron, azóta érdekelnek a szuperhősös sorozatok, ezért voltam kíváncsi a 'A holnap emberei'-re, ami egy angol sorozat amerikai adaptációja, de sokan hasonlították a Hősökhöz és az X-Men-hez. Ezek után én kíváncsi lettem a szériára, aminek az első részének a megnézése után az volt az első szavam, hogy szerintem ez az egész egy nagy közepes, így érthetően csalódott voltam, mert elég sok minden kritizálható benne.

Az első percek sem tetszettek, amikor úgy éreztem tényleg hülyének néznek a nyitó monológ miatt, ahol elmondja a főszereplő, Stephen Jameson, hogy ki ő, hol lakik, ki mije, bocs én ezt ezek nélkül is le tudtam venni. Szájbarágós volt. Amúgy az alaptörténet elég szokványos, ez a másik nem tetsző pontja a pilotnak. Van Stephen Jamieson, akin nagyon látszik, hogy több mint 20 éves srác "alakítja", tinédzser, mint mindig, egy nap furcsa dolgok történnek vele pl. más ágyában ébred, jó ez vicces volt :), aztán megtalálják különleges képességű fiatalok, aztán az Ultra. Szóval a mutánsok, akik közé a főszereplő tartozik A holnap emberei, azért mások, mert mutáció következményei, akik azt akarják segítsen nekik, elméletileg jók fiúk, a másik Ultra, akik a mutánsokkal le akarnak számolni, de szerintük mégsem olyan gonoszak. Szerintem az egésznek tiszta X-Men hangulata volt, mert elég sötét volt és komolyan vette magát.

A karakterek meg aztán tényleg sablonok és elég kidolgozatlannak tűnnek. A főszereplő a tipikus összezavarodott srác, akiről kiderül, hogy a legerősebb hős, ő  extra különleges, aki az elején nem fogadja el magát, aztán mégis, kellemes kiszámíthatóság. Ott van Cara, aki a tökös csajnak tűnik, és telepatikusan kommunikál a Stephennel, aztán az Ultra vezető és van az ázsiai hapsi, aki szerintem azért volt, hogy ne legyen fehérorientált a sorozat. Az a baj, hogy mindegyik elég semmilyennek tűnik, van indok, de kevés. Mondjuk erre rátesz az elég közepes színészi játék. Egyedül Luke Mitchell hoz valami elfogadhatót a vagány John szerepében, őt bírtam, magasan ő volt a legjobb.
A másik amitől előre félek, hogy ugye a The Vampire Diaries készítője, Julie Plec is besegít, aki már meg is pedzegette a szerelmi háromszög lehetőségét. Mivel a néninek ez a mániája. Szerintem itt majd Cara-Stephen-John szerelmi trió lesz, ami nem kellene, mert felesleges péniszméregetés és Twilight-szenvedés. Amúgy Cara John-nal jár. Itt jön a kiszámítható rész a történetben.

Ezek után miért írtam fent, hogy közepes, amikor sok negatívumot soroltam fel, mert szórakoztatott. Először is a harcjelenetek és a képességek vagyis a vizuális effektek jók. Plusz a történetben számomra akadnak érdekes részek, mint a rész végén Stephen döntése és a meglepetés húzás, bár előbb-utóbb jó oldalon fog állni, vagy John és Mr. Gonosz kapcsolata érdekel. Ha több szerepet adnak John-nak szuper lesz az egész. Az alapkonfliktus sem rossz, hiába szokványos és kíváncsi vagyok, hogy behoznak-e majd olyan szuper képességű srácot, aki bűnöző. Szóval a pilot után még látok benne lehetőséget. Akadtak poénok is, mint a hashajtó vagy a szomszédnál ébredt rész.

Összességében: 10/5
Szóval én a határeset vagyok, aki normális esetben a gyenge pont ellenére nem folytatná, de mivel nem vagyok normális és a kíváncsiság vezérel folytatom, csak javítsanak a történeten. Arrow alkotója is itt van, úgyhogy egy jó folytatásban mindenképpen reménykedek, mert nem volt rossz így elsőre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése