Oldalak

2013. október 7., hétfő

The Originals: Pilot

 Ritkák a bejegyzések, főleg a sulinak köszönhetően, plusz lusta is vagyok, mert ha gép elé kerülök, inkább lazításként sorozatot nézek. (Supernatural és Bates Motel-dara zajlik.) Azért időt szakítottam a Vámpírnaplók testvérsorozatára az Eredetiekre. Nekem a The Vampire Diaries egy jó fél éve darának van bekészítve, de mostanában tuti, hogy nem kerül rá a sor, így el tudok én vonatkoztatni tőle. Szóval a The Originals-ba úgy vágtam bele, hogy én nekem első élmény lesz, bár a backdoor pilot-ról írtam, amit rossznak ítéltem. Sokkal jobbnak a pilot alapján sem ítéltem, mert gyakorlatilag a backdoor epizódhoz hozzáadtak néhány pluszjelenetet, mégis a maga módján szórakoztató volt ez a baromság. A rajongók kíméljenek meg.

Szóval a helyszín, New Orleans, ami egykoron az Ősöké volt, de az apjuk elüldözte őket, így Klaus tanítványa, Marcel a város királya lett, elűzte a vérfarkasokat és megfélemlítette a boszikat. A pszichopata Klaus visszatért fogalmam sincs miért, marad is, mert újra uralkodni akar. Nagy vonalakban ennyi a történet. Igazából amilyen izgalmasnak hangzik, annyira nem az.

A legjobban az zavart, hogy a számba rágták mindent. Azt hittem, hogy Elijah-nak, aki a legszimpatikusabb karakter, mert van benne valami elegancia, egy tőrt döfök a szívébe, mert ötször biztos elmondta, hogy milyen fontos a család, és az jelenti a hatalmat. Szép üzenet, csakhogy én már elsőre felfogtam, hogy mi neki a fontos, így jön képbe a hibridbaba, ami a család újraegyesülését jelentené. Ez egy mézesmázos családi film, ami ehhez a sötét, komolyan veszem magát hangulat abszolút nem passzol. A terhes vérfarkas csajt még mindig röhejesnek tartom, most elkap a röhögőgörcs, hogy majd a pszichopata gondos apuci lesz

Szerintem ez a Klaus nem jó főszereplőnek, mert egy idegbeteg, őrült állat, aki amúgy simán kinyírhatná a boszikat és Marcelt, de, hogy legyen valami esemény elhúzzák több részen keresztül, mert amúgy Marcel-nél van egy csaj, aki megérzi, ha a boszik varázsolnak, ők meg őt akarják. Néha úgy éreztem, hogy tényleg hülyének néznek. Nem tudok neki szurkolni. Amúgy a Klaust alakító Joseph Morgan hatásos gonosz, főleg az monológ előadása tetszett, ahogy Elijah is. Nekem ő teljesen bejött, csak az utolsó percben húztak fel, amikor Klaus leszúrta a bátyját, mert, hogy ő a gyengesége. Mondjuk a jelleméből kiindulva, ez nem meglepő, de pont az egyetlen értelmesnek tűnő szereplőt teszik el láb alól. Még Marcel sem tűnik különösebben rossznak, viszont a színész egész korrektül hozza.

A boszik és a félig vérfarkas, félig vámpír baba egy hatalmas baromság, viszont sikerült lekötnie, ennek a banális történetnek, mert volt egy szimpatikus szereplő és a helyszín jó. Valamiért szórakoztató volt. Amúgy a rész nézése közben az ötlött fel bennem, hogy az Ősök menekülése vagy ahogy beköltöztek a városba, vagyis a pár száz évvel ezelőtti sztori sokkal izgalmasabb lenne, mint ez a hatalmi harc. A flashback jelenetek ennyivel érdekesebbek voltak a jelennél, hisz mennyi mindent lehetne abból kihozni, amikor felfedezik a képességeiket az Ősök vagy ahogy próbálják az életüket menteni vagy amikor Klaus-ból a vérfarkas énje is kibújik. Ezekben sokkal több potenciál van, mint a jelenben.

Összességében: 10/6
A történet rossz, viszont vannak érdekes szereplők és a flashbackek jók voltak, ezért maradok, hisz akármekkora hülyeség engem elszórakoztatott. Valahogy agykikapcsolásnak az ilyen tökéletes. A színészek is egész jók voltak The CW szintjén. Amúgy az ő pilotjaikat nézem még meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése