Oldalak

2013. február 12., kedd

The Walking Dead: Folytatódott a 3. évad

Én ragaszkodom a magyar felirathoz, ezért ma néztem meg a sorozatot, bár így is ez a leggyorsabb, mert mindig hétvégén van a kedvenceimhez magyarosítás és az angolom igen csak kezdő szinten van, így nem értek belőle sokat. Folytatódott a sorozat több mint egy hónap szünet után, amit most sem bírok felfogni, hogy miért kellett, mert így megfeledkezik róla az ember, hiszen én is már úgy egy hónapja daráltam le az egészet, bár emlékeztem a cliffhangerre, de beszélek a részről. Tovább spoilerekkel folytatom...



A beharangozott nagy Dixon családi találkozó nagyon izgalmasan volt tálalva, de túl hamar vége is lett. Olyan érzésem volt az egész alatt, amikor jöttek Rickék, hogy ezzel nem akarták elhúzni a részt, pedig szerintem lehetett volna, nekem ez így túl hamar le volt rendezve, és azt hittem, hogy Andrea is besegít a fegyverrel rohangáló előzetes után, hát keresztül húzták a fejemben felállított számításokat. Szóval jár a fekete pont. Azután meg pipa voltam, hogy Daryl, a kedvencem elment, persze megértem, ahogy mindkét felet, hogy Merle-t nem vitték vissza, hiszen egy seggfej, sőt még annál is rosszabb... Az ötödik perc után már Daryl nem szerepelt :'(, akkor az ő kalandjaikat a következő részben megkapom.

Egyébként ez egy lassú rész, mert visszatért a drámázás, ami jó pont és nem kaptunk akciókat. Nekem az új banda kimondottan szimpatikus, főleg Tyreese, aki jó embernek tűnik, és elég bizalomgerjesztő, így könyörögtem a képernyő előtt Ricknek, hogy ne küldje el őket. A 'nem, nem, nem' reakció egyértelműen Lori szellemének szólt, mert seriffünk teljesen úgy viselkedett, mintha kísértenék, már a babával is furcsán viselkedett. A fiához hasonlóan a lelkiismerete még nem nyugodott meg. Mondjuk a gyász is érthető okokból hamar le lett rendezve, így visszatért, hogy egy kicsit begolyózzon. Egyelőre ehhez a szálhoz semmilyen érzések nem kapcsolnak.


Tyreese-k majdnem befogadásánál az baromira zavart, hogy mindenki lesett, amíg Rick elmondta, hogy nem maradhatnak, bár, amikor Hershellel beszélt úgy tűnt meggondolja magát, aztán jött a kísértet. A lényegre térve bosszantott, hogy senki egy büdös szót nem szólt. Oké, értem, hogy ő a főnök, de a szavukat felemelhetnék a jó emberek mellett, itt dühös voltam.

A városban Andrea bizonyított szónoki képességeivel, hiszen sikerült lecsitítania a lázadó tömeget. Talán újra sót kezdenek adni hozzá, mert az ezelőtti részekben elég hülyévé tették, ez a románcféleség a Kormányzóval nem tett jót neki. A Kormányzó őrültebb lett, és az egyik cselekedetét kiszámíthatónak találtam. Még mindig nem ez az érdekesebb helyszín, bár az elején, amikor kedvenceink leléptek, maradt egy lyuk a falon, és úgy tetszett, hogy a zombi benéz, és itt is ki lehetett találni mi lesz.

Összességében: 10/7 
Tíz perccel ezelőtt kegyetlenebb lettem volna és lejjebb vittem volna, de jól szórakoztam és hamar elment a rész. Őszintén egy ilyen résznek már ideje volt, ami beszélgetősebb. Alig várom, hogy a Kormányzó meglátogassa a börtönt, erre van egy elborult ötletem kettő, ami Judith-tal kapcsolatos.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése