Oldalak

2013. február 4., hétfő

Miket dúdolgatok...

Egy kicsit személyesre veszem a figurát és leírom, hogy miket hallgatok én mostanában.

Emeli Sandé - Next to me




A lista legtehetségesebb énekesnője Emeli Sandé. A hangzásvilága és a mondanivalója tetszik, hogy sokakat cserbenhagynak, de mégis mindig valaki ott lesz mellette. A rádióban figyeltem fel rá. Meglepő, hogy mostanában a britek levesznek a lábamról. Ott van Adele, Coldplay, Ed Sheeran. Tovább nem igazán folytatódik. Egy szép szám egy szép nőtől, akinek a hangja néha engem Beyoncé-ra emlékeztet.



Olly Murs ft. Flo Rida - Troublemaker 



Egy tipikus slágeres dalocska, amely nem emelkedik a mainstream posványból, de a refrén könnyen megjegyezhető és dallamos, bár engem kísértetiesen emlékeztet a Maroon 5 Misery című dalára és Flo Rida nélkül is remek lenne, mert a rapper sokat elvesz a számból a totál felesleges szövegelésével és a tipikus menőzős kocsis résszel. Csak Olly Murs része tetszik.

One Direction - Kiss You



Amennyit cikizem az unokatesómat, hogy Directioner, úgy kapott el engem is a banda legújabb slágere. Igazából ez a nóta sem emelkedik ki a többi tipikus 1D szám közül, ugyanúgy fülbemászó és csajokkal flörtölős. Mondjuk a srácokban azt értékelem, hogy a női nem önbizalmat próbálja a számain keresztül növelni. A Kiss You is tipikus slágeres szám, amit minden hallgató füle bevesz. Engem leginkább a klip vidámsága fogott meg, úgyhogy ezzel indul mostanában a napom.

Rúzsa Magdi - Ná-ná-ná



Egy magyart is be kell illeszteni ide Rúzsa Magdi személyében, akit nagyon becsülök és tisztelek, hiába csalódtam benne A Dalban. Egy egyszerű dalocska az életről, a hangzás pedig hamisítatlanul Magdis és magyar rockos. Könnyen megjegyezhető. Ő a lista másik legtehetségesebb énekesnője.


Taylor Swift - I Knew You Were Trouble


Komolyan elsüllyedhetek a föld alá, hogy ezek a tipikus slágerek bejönnek. Persze, Taylor mindig bejön, mert a kedvenc énekesnőm. Egyedül a refrén résznél található enyhe dubstep csapja ki nálam a biztosítékot, mert nem jöttem rá, hogy ennek a püffölésnek mi az értelme. Pechemre fülbemászó és tudom a szöveget, meg százszor lejátszóm egy nap. Amúgy tipikus rossz sráccal voltam együtt nóta, ennek a nőnek varázsa van. Lehet, hogy a 13 pasi is ezzel magyarázható? :)

Ha van kedvetek, akkor ti is megoszthatjátok velem az aktuális listátokat. Én ABC-ben írtam, mert sosem tudom eldönteni, hogy melyik az abszolút kedvenc dalom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése