Oldalak

2014. április 8., kedd

Sorozatok: első negyedév

Az első negyedévben rengeteg új sorozat kezdődött el, valami sikeresen vizsgázott, valami sikertelenül elbukott, viszont el kell, hogy mondjam voltak nagyon jó szériák és elég közepesek, bár én magam az időhiány miatt nem tudok annyi mindent nézni, ezért eléggé megválogatom, plusz ott vannak a kedvenc szériáim. Mindenesetre amiknek nagy volt a visszhangja vagy szimplán érdekelt, azokba belekukkantottam.

Az a biztos, hogy idén eddig még a kedvenceim között is a legeslegjobb a Matthew McConaughey és a Woody Harrelson főszereplésével készült HBO-sorozat, a True Detective, ami igazi kritikus és közönségkedvenc, sőt a nézettsége is szépen megnőtt a végére. Nem mondom, hogy annyira el lennék varázsolva, mert szerintem akadtak unalmasabb pillanatai, de egy szinte tökéletesen összerakott sorozat. A két Hollywood-i nagyágyú brillírozik a szerepeikben, úgyhogy gondolom dráma kategóriában a TD fog tarolni. Ez egy olyan sorozat, amit nem lehet mindenkinek ajánlani, hanem aki szereti a krimit. Az 1. évad teljesen lezárt. A 2. évadban teljesen új történet lesz, bár még nem rendelték be az évadot, de nincs kétség a folytatásról, csak a főszereplőpárosról. Én személy szerint egy női duónak örülnék, mert azért a sorozat elég negatív képet fest rólunk. Várós jövőre.

Star-Crossed-re a CW bejelentése óta kíváncsi vagyok, bár tudtam, hogy ez a szerelmi szál engem nem fog lázba hozni lánylétemre, viszont a pilot megkapta az esélyt. Elég sokan lehúzták, pedig szerintem egy szimpla közepesnek elmegy. Mondjuk, azt is csak azért kapta meg, mert a rasszizmussal, beilleszkedéssel foglalkozik, azonban a szerelmi szál nyálas, a színészek ráférne egy kurzus. Mondjuk, nem jöttem még mindig, hogy ezt miért erőltetik a csatornánál, amikor ezek elhasalnak. Szuperhős szériákat kérünk. Nem hiszem, hogy a 13 részt ledarálom, mert nem érdekel.

Believe a pilotkritikámban leszögeztem, hogy nagyon szerettem a pilotot, azonban a második rész után otthagytam, mert a kommentek elvették a kedvem, és annyi balhé volt a széria, plusz úgy néz ki, hogy kaszát fog kapni az alacsony nézettség miatt, pedig a jó történet, csak mégsem érdekel engem. Valahogy nem vágyom olyasmire, aminek hamar vége lesz, és fájón miatta a szívem, viszont aki nézi, elárulhatja mit gondol arra. Biztos nem rossz.

A Resurrection az ABC egyetlen sikeres újoncdrámája elég nagy meglepetésre, bár a nézettsége azóta jócskán esett, viszont semmi akadálya nincs a második évadnak. A mindössze nyolcrészes széria megvett magának, mert egyszerűen a halottak visszatérnek témát jól mutatják be, ebben Jacob-szála tetszik leginkább. Végre nem egy idegesítő kisgyereket látunk. Az egyetlen probléma vele az, hogy gyakorlatilag semmire sem kapunk választ. Annyi nyom van, hogy sokat esznek és az eredeti holttestek megvannak. A kíváncsiság tart meg.

A The 100 a legjobban várt újoncom volt, ennek ellenére nem csalódtam a pilotban, mert tudtam mire számítsak, hogyha a CW-t nézem. Igazából ilyen igazi guilty pleasure, mert annyi hülyeség van benne. Például öt embert küldenek el száz embernek való kajáért. A színészi játék egy mimikából áll, bár a főszereplő lány elég satnyán próbálja utánozni Jennifer Lawrence-t, plusz az okoskodása miatt néha leütném. A történetben azonban akad potenciál, hisz vannak emberek, plusz nukleáris köd, őrült. A legutóbbi rész végén egy tök jó csavart dobtak be. Talán levetkőzi a kliséket, és valami minőségit kapunk. Mindegy, így is úgy is maradok.

A listámból kitűnik, hogy nem valami sok szériát néztem meg. Igazából örülök, hogyha a kedvenceimre jut időm. Ezek közül igazából csak kettőt nézek. Az áprilisi felhozatalból a Salem-re vagyok kíváncsi, mivel boszorkányos, plusz őket üldözik, ez a fajta természetfeletti mindig bejött. Szóval ez az én kis összegzésem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése