Oldalak

2014. április 24., csütörtök

Klip: Katy Perry - Birthday


Katy Perry az amerikai popsztárok közül számomra a legszimpatikusabb, mert egyértelműen nem veszi komolyan magát, és csak szórakoztatni akar. A nagy konkurenst, Lady Gaga-t is bírom, bár benne zavar, mert néha úgy kezeli magát, mintha megújítaná a zenét, pedig semmi egyedi nincs benne, ezzel szemben Katy Perry nem hiszi magáról, hogy kitűnő, ezért is meglepő számomra, hogy napjaink egyik vezető énekesnője, amit szerintem ő sem gondolt volna az I Kissed A Girl idején. A legutóbbi albumáról, a Prism-ről még tavaly írtam, eléggé tetszett. Megérkezett a negyedik kisfilm is a lemezről a Birthday formájában. Az előző háromból, csak egy nem lett sláger, a másik kettő a Billboard élén landolt. Ebben a dalban nem érzek elég szuflát, mert túlságosan felejtős, viszont teljesen egyszerű. Nem hiszem, hogy magában nagyot ütne. Azonban a videoklip Katy Perry-hez híven nagyon kreatív lett. Szeretem a klipjeit, mert kreatívak, bohókásak, aranyosak. A középpontjában a szülinap van, így több szülinapi buli is betekintést nyerünk, mint egy sima házi videót vágtak volna össze, emiatt nem lenne nagy cucc. Amit azonban Katy Perry-vel műveltek, hát az lenyűgöző. A sminkes vagy maszkmester eszméletlen jó munkát végzett, mert úgy elsikerült maszkírozni, hogy ha nem hallottam volna a hangját fel sem ismertem volna. Katy Perry iszákos táncos nőként, rabbiként, bohócként, állatgondozóként, hercegnőként tűnik fel a klipben, mint egy partiszolgáltató alkalmazottja. Jókat kacagtam a videón, gondolom, ezt volt a cél. Vicces lett és kreatív. Szórakoztató. Amúgy kiderül az egészből, hogy igazából Katy énekesnőnek a legeslegjobb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése