Oldalak

2014. június 25., szerda

Teen Wolf: Kezdett a 4. évad



Üdvrivalgás tört ki tegnapelőtt, hiszen végre visszatért a Teen Wolf a néhány hónapos szünetjéről, idén persze szerencsésebb voltunk, hisz a téli etapban is velünk voltak a kedvenc farkasaink, azonban idén be kell érnünk a nyári 12 résszel, mert a legtöbb színész más projektekkel is foglalkozik, így sok lenne még +12 rész. Megérdemelten tart a széria a 4. évadánál, viszont bajban voltak, mert a 3B-vel magasra helyezték a lécet, azt megugrani vagy a szintet tartani igen necces feladat. Annyit el kell mondanom, hogy a sorozat egyelőre tovább szárnyal, bár az évadkezdés elég tipikus nyitás volt, viszont tele volt rengeteg szórakoztató faktorral.

 


A legtöbb karakter pedig hozza a megszokott formáját. Kétségtelen, hogy Stiles továbbra is a bagázs legjobb arca, akinek a Lydia-val folytatott párbeszédei továbbra is viccesek. Lydia még mindig a rengeteg potenciállal teli karakter, hisz a banshee mitológiával sem nézők, sem a szereplők nincsenek különösebben tisztában. El kell ismerni, hogy Dylan O'Brien és Holland Roden továbbra is brillíroznak a szerepeikben, főként az előbbi, aki a tavalyi teljesítményéért egy Emmy-jelölést minimum megérdemelne. Scott tovább próbálkozik az alfasággal. Amúgy fél éve alfa, de még mindig szétrúgják a seggét.

Szerintem a vérfrissítés mindenképpen jót tett a sorozatnak, hisz két új karakterrel bővült tavaly a stáb, akik idén állandó szereplői státuszt kaptak. Malia nagyon ütős szereplőnek tűnik egyelőre, nekem főként a beszólásai tetszettek, amik még a vadonból maradtak vele. Kira tavaly is szimpatikus volt, főként akkor, amikor kiderült a mivolta. Egy talpraesett, aranyos lány. Azért a két lány közös jelenetein is ámultam. A távozott arcok pedig nekem nem is hiányoznak, mert Malia és Kira annyival jobbak, mint ők voltak. Tovább spoilerezem.


Értékeltem, hogy olyan mitológiához nyúlnak, amiket tévében nem szoktunk látni, pont ez a Teen Wolf egyik erőssége. Egyelőre érdekesnek tűnik a Vérjaguár története, bár sokat nem tudtunk meg róla. Maximum annyit, hogy Mexikóból való és van egy istene, azonban, hogy Kate a vérfarkas karmolás miatt miért kutya lett, hanem cica választ nem kaptunk. Annak is örültem, hogy végül is elég jó magyarázatot szolgáltattak arra, hogy hogyan maradt életben. Legalább az Argenteket nem veszítettük el.

Kate karaktere nekem az 1. évadban különösebben nem volt szimpatikus, ugyanis igazi utálnivaló nőszemély. Szerencsére nem sodródott át az idegesítő kategóriába. A nővel kapcsolatban annyi biztos, hogy elgurult a gyógyszere, hisz kinyírta gyakorlatilag az egész Hale-családot. Ha ezt a formáját meghagyják, akkor igazi gyűlölnivaló ellenfelet kapnak a srácok maguknak.


A mexikói kiruccanás nekem nagyon bejött, mert sikerült átadni az országnak a hangulatát. Leginkább Lydia és Stiles belépője tetszett, akiknek a szemén keresztül megismertünk egy újabb vadászfamíliát. Annyi jött le róluk, hogy ravaszak, kegyetlenek, hát szívbaj nélkül eresztették volna az áramot Lydia-ba. Mondjuk a Scott féle tesztnek sok értelmét nem láttam. Az volt a lényeg, hogy tudatosuljon bennük milyen Alfa. Ennyi erővel ki is nyírhatták volna őket. A 3B-ben is jelen voltak, mert keresték a nőstényfarkast, bár azóta sem tudom kit, tippem szerint Kate-t.

Aki szerette az 1. évadot, annak ajánlom ezt a részt, mert emlékeztünk rá. Elég sok mindent felelevenítettek különösen Kate nénit, erre jó ürügy volt Malia és Kira, akik kimaradtak az akkori buliból, így legalább a nézőknek is felelevenítették, hogy mi volt akkor. Azért jó volt arra, hogy lássuk, honnan hova jutott el a széria. Amúgy az Ikrek, Isaac és Allison semennyire sem hiányoztak nekem, hisz sokat nem adtak hozzá a történethez.


Azért szerencsére a készítők nem felejtik el a szerelmi szálakat is
valakik bánatára, viszont elég tartaléklángon tartják őket. Szerintem úgy néz ki, hogy a Stiles-Malia-Lydia féle szerelmi háromszög fog kísérteni minket, bár szerintem ezt lazán fogják kezelni hiszti nélkül, mint amikor Isaac elmondta Scott-nak, hogy tetszik neki Allison. Igazából ha viccesen tálalják semmi baj nem lehet vele. Nekem legjobban a Scott és Kira kapcsolat tetszik, hisz szépen építik őket, viszont tiszteletben tartják Allisont, hogy olyan gyorsan nem eresztik egymásnak őket.

Összességében: 10/8
Egy igazi új helyzetet felvázoló nyitórész, aminek volt egy-két pontja, amit nem értettem, viszont egyelőre úgy tűnik, hogy marad a minőség. Van egy csomó ötlet, amit már csak ki kell aknázni, ezzel Jeff Daviseknek eddig sem volt gondja. Ha őszintén kérdeztek, szerintem a Teen Wolf a legméltóbb utódja a Buffy-nak, hisz itt is megy a műfaji keveredés, plusz tökösek a horror szempontjából az alkotók.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése