Oldalak

2014. június 27., péntek

Videoklip: Demi Lovato ft. Cher Lloyd - Really Don't Care


Demi Lovato tervezi turnéjának világ körülivé tevését, sajnos Magyarország bekerülésére a helyszínek közé reálisan kicsi az esélye, főként, hogy az énekesnő a latin-amerikai rajongóit mindig is előnybe részesítette a többi földrésszel szemben. Míg az ember szíve szerint várna egy ötödik lemezt, addig kap egy negyedik kislemezt a Demi albumról, ami az egyik legbulisabb felvételhez készült, a Really Don't Care-hez. A dalban még Cher Lloydot is lenyom egy rapversét. Szerencsétlen Cher pedig van közel olyan jó hangja, mint Demi-nek, erre egy nyamvadt részt kap, azért szerintem ennél többet tud. Ezek ellenére ez egy nagyon jó szakítós felvétel, amit teli torokból lehet üvölteni az ágyon ugrálva. Igazából a popszámok sorából különösebben semmi sem emeli ki. Engem például Avril What the Hell?-jére emlékeztet. Az egyszerű popsláger nagyobb szerepet kapott, ugyanis hihetetlen népszerűségre tett szert a LBGT közösségben, mondhatni a következő meleghimnusszá avanzsálódhat. Igazából a dalszöveget ilyen szempontból is meg lehet közelíteni, bár nekem marad szakítós nóta.

 

A videoklip érdekessége, hogy Demin kívül feltűnik a párja, Wilmer Valdemarra, Cher Lloyd, a Blink 182 dobosa, Travis, Kat Graham és Perez Hilton, bár az én figyelemhiányomat igazolja, hogy többségüket én találtam, bár egyesekről azt sem tudom, hogy kicsodák. A klip helyszíne egy melegfelvonulás, hogy erősen kampányoljanak az elfogadás mellett. Én nem megyek bele abba, hogy mekkora hülyeségnek tartottam ezeket, hisz egy hetero pasi sem megy ki az utcára, hogy már ő pedig a nőket szereti. Látszólag nagyon jó a hangulat. Vannak leszbikusok, melegek, transzvesztiták. Talán ez lett az eddigi legjobb klipje Demi-nek, mert szerintem ez a legkomolyabb üzenete eddig, amit egy bulival tálal fel. Mindenki jól érezte magát, Demi is tisztességgel odarakta magát.

Demi nem az egyetlen ex-Disney híresség, akik mellettük kampányolnak, hisz köztudottan Miley is nagy barátjuk, róla azt is terjesztik, hogy biszexuális, Selena Gomez például emiatt nem turnézhatott Oroszországban, vagy éppen Lady Gaga, akinek köszönhetik a Born This Way-t. Én most nem megyek bele, hogy miért kell ennyire támogatniuk őket, hisz ha erőszakkal az ember képébe nyomják, persze, hogy máshogy reagál. Inkább az elfogadást magát vagy tűrést kell hirdetni. Mindig azt mondom, hogy minek ezt hirdetni, hisz Elton John sem mondogatja úton-útfélen, hogy férje van vagy Adam Lambert, mindkettőjüket a zenéjükért szeretjük. Az egész dolgot természetesen kell kezelni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése