Oldalak

2014. június 4., szerda

Újoncok, amikbe tuti belenézek III. - CBS

A CBS nem tartozik szintén a kedvenc csatornáim közé, azonban egy betonbiztos szériájuk hozzám közel áll, az pedig a The Good Wife, ami kétségtelenül napjaink legjobb drámája köszönhetően a remek szereplőgárdának és stábnak. Fiatalabb koromban a Viasat 3-on futó CSI-okat megnéztem, viszont meguntam, hisz újat nem tudnak mutatni, ahogy az újonclistájuk is azt mutatja, ugyanis csak két széria érdekel tőlük, bár a Foxtól írtam be nyomozósokat, itt azonban egyik sem tűnik érdekesnek. Például az egyik műsor nekem egyenesen Bones utánzat.

A CBS-nek panaszra nincsen oka, hisz a legnézettebb csatorna az USA-ban. A nagyságukat az is tükrözi, hogy a 8-10 millió nézővel futó sorozatokat, általában kaszálják, így a TGW is kaszára jutna, viszont a kritikai visszhang jelentős. Például ezért kaszálták a Két pasi meg egy kicsit vagy ezért van veszélyben a The Mentalist. A többi csatorna ennyiért a fél kezét odaadná. A NCIS fogalmam sincs, hogy kint miért a legnézettebb, amikor semmi új nincs benne, viszont élvezik, míg a The Bing Bang Theory számomra a legidegesítőbb komédia, mégis 16 millióan nézik hetente. Szóval a csatorna elképesztő sikere érthetetlen nekem.

Madam Secretary

Sztori: Az Egyesült Államok női külügyminiszteréről, aki a nemzetközi diplomáciával, a hivatali teendőkkel és bonyolult családi életével is megkényszerül küzdeni. Az egykori etikai okokból eltávolított CIA-elemző egyetemi tanárt elődje gyanús halála után invitálja meg kabinetjébe az elnök.
Szerintem: Valahol azt olvastam, hogy a történet erősen hajaz a Scandal-re. Ha az első két évad minőségét eléri, számomra biztosan nézős lesz. Engem ott nyertek meg, hogy valószínű egy erős női karakterre fog épülni, plusz lesz egy kis nyomozgatás. Végül is egy nő hogyan tud a politikában érvényesülni, hisz hiába van egyenjogúság, mégis nekünk sokkal többet kell bizonyítanunk és több helyen helyt állnunk, mint egy férfinak. Mostanában az ilyen témák érdekelnek. Hát remélem jól sikerül. 10/10

Scorpion

Sztori: Walter O’Brien igaz története ihlette sorozat, melyben a világ negyedik legmagasabb IQ-jával rendelkező embere összeszed pár nagy elmét, hogy megoldják a világ legégetőbb és legfontosabb gondjait (ők jelentik a hitech fenyegetések elleni utolsó védvonalat), valamint, hogy egymásnak segítsenek beilleszkedni abba a világba, amiből erősen kilógnak intellektusok miatt.
Szerintem: Érdekesnek tűnik a történet a gyíkokról. Bocsánat a kifejezésért. Egy emberiséget megmentő csapatnak tűnnek. Remélem, mivel ilyen társadalomból kilógó emberkék lesznek a főszereplők a humoros oldalról is megközelítik. Igazából ez az egész olyan, hogy fogalmam sincs, hogy mi sülhet ki belőle. Majd meglátjuk, hogy mit dobnak össze. 10/6,5

Képek és tartalom forrása: sorozatjunkie.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése