Oldalak

2014. június 13., péntek

Újoncok, amikbe tuti belenézek V. - CW

A The CW a sok ostorozásom ellenére az egyik kedvenc amerikai csatornám, hisz gyakorlatilag tőlük nézem a legtöbb sorozatot, hisz ott a nagy kedvencem az Arrow, a Supernatural, a The Originals, a Reign és a The 100. Kimondottan sikeres évet tudhat maga mögött a katasztrofális hétfő és péntek estéje ellenére, hisz a SupNat-TO párosításnak köszönhetően több nézőt szerezniük maguknak. Ráadásul öt újoncból három meg is érte a második évadot, amire nagyon büszkék lehetnek. Plusz ők az egyetlen csatorna, akiktől mindenre kíváncsi vagyok.

A tavalyi év ellenére csak négy újoncot rendeltek be, amik közül egynek a sikerében teljesen biztos vagyok, az pedig a The Flash, mert hatalmas érdeklődés övezi, plusz az Arrow második évadának két legnézetteb része az volt, amiben Barry Allen karakterre vendégszerepelt. Ott sem bíznak semmit a véletlenre, hisz Stephen Amell fel fog tűnni a pilotban. A másik várt alkotás a Rob Thomas dirigálta iZombie. Kíváncsi vagyok a Jane, the Virgin-re, viszont benyomták hétfő estére, úgyhogy bukta szaga van.

 

iZombie


Sztori: DC-s képregény alapján egy zombivá változott orvostanhallgató lányról, aki goth imidzs mögé bújva álcázza magát és a kórbonctanon vállal munkát, hogy emberi agyakhoz jusson. Csakhogy minden megevett aggyal megkapja a halottak emlékeit, így látnokként kiadva magát egy nyomozóval nekiáll az adott gyilkossági ügy kinyomozásának.
Szerintem: Mondtam már, hogy az egyik legjobban várt újonc? Gondolom, hogy a CW rájött, hogy a zombulás ma népszerű téma, így gyorsan szóltak a DC-nek, aztán kezdődhet a gyártás. Az előzetes alapján megmarad a Veronica Mars-szerű jellegzetes narrálás és a humor is. Rob Thomas miatt én rendkívül bizakodó vagyok. Egy hatalmas pluszpont, hogy nem gimiben játszódik, hanem egyetemben. Nem is hiszem el, hogy a CW midseason-ra száműzte, pedig a Jane, the Virgin helyett simán elnézegetném ezt huszonkét részben, bár szerencsésebb elsőbbre a tizenhárom. 10/10***

Jane, the Virgin


Sztori: A Juana la Virgen című venezuelai telenovella alapján komikus dráma. Egy fatális véletlennek köszönhetően mesterségesen teherbe eső 23 éves, lelkiismeretes, vallásos neveltetésű lányról szólna, aki telenovellákon nevelkedett és ezek alapján elég fals elképzelései vannak a romantikáról. Ja, és szüzességet is fogadott,nehogy 16 évesen teherbe eső anyja “sorsára jusson”.
Szerintem: Az előzetese óta menthetetlen vagyok ettől a szériától, ugyanis nagyon kíváncsi vagyok rá, bár sajnos szerintem hamar ki lesz nyírva. Emily Owens készítőjének a nevéhez fűződik, így kellemes kikapcsolódást fog nyújtani. Szerintem a történet is ígéretes annak ellenére, hogy telenovella adaptáció, hisz szegény lány vallásosan él, erre véletlenül teherbe esik. Szerintem inkább a Hart of Dixie-vel lenne jó párosítás. Amúgy sajnálom a szériát, mert elég negatívan áll mindenki hozzá, pedig ígéretes. 10/9

The Flash


Sztori: Arrow-spinoff, mely az anyasorozatban megismert Barry Allen történetét viszi tovább, akiből 9 hónapos kóma után egy balesetben szerzett természetfeletti képességeinek köszönhetően a világ leggyorsabb embere válik. És ha már így alakul, akkor fel is vesz egy szuperhős-alteregót, aminek segítségéve többek között gyerekkorában megölt anyja gyilkosát is megpróbálja megkeresni, ugyanis meggyőződése, hogy az apját ártatlanul dugták a tettért börtönbe. Persze a balesetben nem csak ő kapott szuperképességeket. És nem mindenki használja adottságait jó célokra.
Szerintem: Gondolom, hogy a heti gonosz és az átívelés között fognak egyensúlyozni, amit az Arrow-nál is eltaláltak. Abszolút nincsenek kételyeim a sikert és a minőséget illetően, hisz ugyanazok a készítők és az előzetesről már korábban áradoztam egy posztban. Barry Allent a két részben imádtam, ahogy Cisco és Caitlin is a két tudós szerepében rendkívül szimpatikusak voltak. Humoros és drámai lesz. A legeslegjobban várt újoncom. 10/11

The Messengers


Sztori: Apokaliptikus dráma. Egy rejtélyes tárgy a Földbe csapódik, és öt, egymással látszólag nulla kapcsolatban lévő ember meghal egy energialöket miatt, de újjáélednek és megtudják, hogy csak ők akadályozhatják meg a közelgő apokalipszist, illetve egész pontosan az elragadtatást. Vagy lehet, hogy ők fogják okozni?
Szerintem: Megint csak a tartalom miatt várós, ahogyan tavaly a The 100, bár szerintem elsőre ennek sem lesz nagy eresztés pilotja. Mindesetre eddig ez érdekel a legkevésbé a csatornától, viszont ha valami Hősök-szerű világmegmentős projektet kapunk, akkor engem biztosan megvettek maguknak. 10/7

Képek és a tartalom forrása: sorozatjunkie.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése