Oldalak

2013. augusztus 30., péntek

Közlemény

 
1. Szerintem tudjátok ti és én is, hogy hétfőtől elkezdődik a suli, erre átlag kamaszként úgy kéne reagálnom, hogy a mocskos iskola, Viva nyár!, de én inkább furcsán vagyok normális, ezért örülök neki, hogy találkozom a barátnőimmel, plusz nem semmitevéssel tervezem a jövőmet alá továbbtanulás. Ja, én kicsit örülök, hogy suli van. Igazából maga a suli nekem nem jelentene gondot, hogy írjak, mert ez a hobbim, de amilyen órarendem lesz... Valahogy nekem az oldal nem ér annyit, hogy lerontsam a jegyeimet, plusz mivel tizenegyedikes leszek, ez az év már beleszámít a továbbtanulásba és németből érettségizni akarok, így a fontossági sorrendem felborul. Leginkább az órarendem kavar be, mert a hétfő első fele húzós nekem, ami miatt fáradt leszek, ami miatt talán csak annyi erőm lesz, hogy az e-mailjeim és a facem csekkoljam, így hanyagul és röviden megírt kritikákat nem akarok csinálni, inkább legyenek jobb cikkek heti egy-kétszer. Amúgy könnyen tanulok...

2. Szeretném megköszönni a 4000 látogatót :) Tudom, hogyha más blog megért már fél évet legalább tízezren látják, de én ennek örülök, mert aki a kicsit nem becsüli a nagyot nem érdemli. Én örülök, hogy ennyi van, bár a kommentekkel lehetnétek bőkezűbbek, de több sajnáltatni valót nem írok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése