Oldalak

2013. augusztus 25., vasárnap

2013 MTV Video Music Awards: Nyertesek

 
Ma hajnalban megrendezésre került a 2013-as MTV Video Music Awards Brooklynban. A legtöbb jelöléssel Justin Timberlake, Maclemore és Ryan Lewis szám szerint hat-hattal rendelkezett, aztán Bruno Mars, Miley Cyrus és Robin Thicke négy-négy jelöléssel. Szerintem születtek meglepetés és papírforma győzelmek, úgy nagyjából a tippjeim bejöttek. Én szerettem volna megnézni, de fél órával később kapcsolódtam és akadozott a kép, az embernek hajnali háromkor, amikor alig aludt valamit nincs hozzá kedve. Most elárulom a győzteseket és a fontosabb díjakhoz véleményt is fűznék. (Vastagon szedettel van a győztes, dőlt, akinek adtam volna.)
AZ ÉV VIDEÓJA
  • Justin Timberlake: Mirrors
  • Macklemore & Ryan Lewis feat. Wanz:  Thrift Shop 
  • Bruno Mars: Locked Out of Heaven
  • Robin Thicke feat. T.I. and Pharrell: Blurred Lines
  • Taylor Swift: I Knew You Were Trouble
Vélemény: Szerintem JT győzelme ebben a kategóriában papírforma volt, én is neki adtam volna, mert itt messze az övé a legjobb klip, ami tanulságos is. A lényeg, hogy a két torzszülött videó nem nyert.
LEGJOBB HIP-HOP VIDEÓ
  • Macklemore & Ryan Lewis feat. Ray Dalton: Can’t Hold Us
  • Drake: Started From The Bottom
  • Kendrick Lamar: Swimming Pools
  • A$AP Rocky feat. Drake, 2 Chainz & Kendrick Lamar: F**kin Problems
  • J. Cole feat. Miguel: Power Trip
Vélemény: Ehhez csak annyi, hogy Drake-t jó rappernek tartom. Azóta sem láttam azt a három klipet.
LEGJOBB FÉRFI VIDEÓ
  • Justin Timberlake: Mirrors
  • Robin Thicke feat. T.I. and Pharrell: Blurred Lines
  • Bruno Mars: Locked Out of Heaven
  • Ed Sheeran: Lego House
  • Kendrick Lamar: Swimming Pools
Vélemény: Bruno is teljesen megérdemelte a győzelme, de szívem szerint Ed-nek adnám, mert ötletes kisfilmet csinált, viszont tudtam, hogy az esélytelenek nyugalmával indult. Mondjuk azt nem értem, hogyha Justiné az év videója, akkor a legjobb férfi miért nem?
LEGJOBB NŐI VIDEÓ
  • Rihanna feat. Mikky Ekko: Stay
  • Taylor Swift: I Knew You Were Trouble
  • Miley Cyrus: We Can’t Stop
  • P!nk feat. Nate Ruess: Just Give Me A Reason
  • Demi Lovato: Heart Attack
Vélemény: Elég gyenge volt a felhozatal. Amúgy én arra számítottam, hogy Miley nyer, mert néztem egy előrejelzést, ahol toronymagas esélyesnek tűnt, csak azért akartam, hogy nyerjen, hogy jót röhögjek. Taylor győzelmén meglepődtem, mert igazából Rihanna-ra fogadtam volna. Mégis én nagyon örültem, hogy Tay nyert.
LEGJOBB POP VIDEÓ
  • Bruno Mars: Locked Out of Heaven
  • Justin Timberlake: Mirrors
  • fun.: Carry On
  • Miley Cyrus: We Can’t Stop
  • Selena Gomez: Come and Get It
Vélemény: Szerintem itt volt a legmeglepőbb győztes, ugyanis Selena hazavihette első VMA-díját. Mondjuk, nem érdemelte meg a Mirrors fényében, viszont a jelölést igen. Mondjuk nem is igazán értem, hogy Demi vagy Miley helyett miért nem rakták be a női videó kategóriába.

LEGJOBB EGYÜTTMŰKÖDÉS
  • Justin Timberlake feat. JAY Z: Suit & Tie
  • Pitbull feat. Christina Aguilera: Feel This Moment
  • Calvin Harris feat. Ellie Goulding: I Need Your Love
  • Robin Thicke feat. T.I. and Pharrell: Blurred Lines
  • P!nk feat. Nate Ruess: Just Give Me A Reason
Vélemény: Na, ennek a díjnak nagyon örültem és jól is tippeltem. Ez a csodálatos duett abszolút megérdemelte az elismerést, mert ez volt a legjobb.

LEGJOBB TÁRSADALMI ÜZENETTEL RENDELKEZŐ VIDEÓ
  • Kelly Clarkson: People Like Us
  • Macklemore & Ryan Lewis: Same Love
  • Snoop Lion : No Guns Allowed
  • Miguel: Candles In The Sun
  • Beyoncé: I Was Here
Vélemény: Macklemore és Ryan Lewis ezt a díjat tényleg megérdemelte, főleg azért, mert bemutatták, hogy a melegek is lehetnek boldogok.
LEGJOBB ROCK VIDEÓ
  • Imagine Dragons: Radiocative
  • Fall Out Boy: My Songs Know What You Did In The Dark (Light Em Up)
  • Mumford & Sons: I Will Wait
  • 30 Seconds To Mars: Up In The Air
  • Vampire Weekend: Diane Young
Vélemény: Bírom 30STM-es srácokat meg a dalt is szerettem, de szerintem a videoklip egy kész katyvasz. Radiocative meg egyszerűen cuki és sötét.

A NYÁR LEGJOBB DALA
  • One Direction: Best Song Ever
  • Miley Cyrus: We Can’t Stop
  • Robin Thicke feat. T.I. and Pharrell: Blurred Lines
  • Selena Gomez: Come and Get It
  • Daft Punk: Get Lucky
  • Calvin Harris feat. Ellie Goulding: I Need Your Love
Vélemény: Igazából itt egyik jelölt sem érdemelte volna meg, mert egyik sem egy igazi nagy sláger. Az 1D-nek csak a buzgó rajongóik hozták be brutális fölénnyel a győzelmet. Szégyen, hogy a OneRepublic Counting Star-jat nem is jelölték, pedig nyáron jelent meg, plusz értékes is.

ARTIST TO WATCH: Austin Mahone
BEST DIRECTION: 
Justin Timberlake, “Suit & Tie” (Director: David Fincher)
BEST EDITING: 
Justin Timberlake, “Mirrors”
BEST VISUAL EFFECTS: 
Capital Cities, “Safe And Sound”
BEST CHOREOGRAPHY: 
Bruno Mars, “Treasure” 
BEST ART DIRECTION: Janelle Monae & Erykah Badu, “Q.U.E.E.N.”
BEST CINEMATOGRAPHY: 
Macklemore & Ryan Lewis, “Can’t Hold Us”
MICHAEL JACKSON VIDEO VANGUARD AWARD: Justin Timberlake
Összességében az est legnagyobb győztese Justin Timberlake a maga négy díjával köztük az év videója elismeréssel, őt követi Macklemore és Ryan Lewis három elismeréssel és Bruno Mars két díjjal. Az este legnagyobb vesztese Miley Cyrus és Robin Thickle, akik egy díjat sem vihettek haza. Én többségében elégedett vagyok az idei díjazottakkal, főleg, hogy nem egy kedvencem nyert, de még így is azt mondom, hogy szerintem gyenge volt a felhozatal. Talán majd visszanézem az estét. Egyébként fellépett Lady Gaga és Katy Perry is, akiknek ez afféle visszatérés volt.

Mit gondoltok a győztesekről? Kinek adtad, kinek nem adtad volna? Tetszett a gála?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése