Oldalak

2013. augusztus 28., szerda

Teen Wolf: a 2. évadról

Megpróbálom magamban felidézni a Teen Wolf második évadát, mert régóta húzom azt, hogy írjak róla, pontosabban ehhez nem volt ihletem. Azért az megmaradt, hogy mit szerettem és mit nem. Gondolom felmerül az a kérdés, hogy szerintem jobb-e ez, mint az első évad? Szerintem egy hajszálnyival, persze, ennek a szezonnak is megvoltak a maga hibái, csakhogy az a részek nézése közben elfelejtődik, mert jól leköt az egész, szórakozom. Egész megszerettem a srácokat és az egész történetet, főleg, hogy az egész nem kiszámítható, pedig én általában ki szoktam találni a cselekményhaladását. Tovább spoilerezem.

Az évad abszolút pozitívuma szerintem az, hogy behoztak egy új lényt, a Kanimát, ami a farkasokhoz képest annyira röhejesen nem festett. Egy abszolút meglepő fordulat volt, amikor kiderült, hogy Jackson az, de amikor megindokolták, hogy miért lett ilyen, szerintem teljesen érthető volt, bár egy kicsit hülye húzás volt, hogy a szerelem gyógyította meg a szörnyeteget és végül teljesült Jackson vágya, kutya lett. Én amúgy sajnáltam a karaktert, de még mindig nem szerettem meg, mert antipatikus maradt. Az is jó ötlet, hogy keresték a mestert, és az elsőnek annyi volt, utána meg Alison nagypapi háziállata lett a kis gyík. A sorozat mitológiájának tágítása jó húzás volt. Kíváncsi vagyok, hogy a harmadik évadban is tudunk-e meg új dolgokat.

Derek pedig nagy örömére Alfa lett, így el kezdett magának ölebeket toborozni. Olyan srácokat vett be, akik fogalmazzunk úgy, hogy lúzerek vagy szerencsétlenek, akkor engem is beszervezett volna? Inkább ne. Volt egy lány meg két srác, egyedül közülük Isaac lett szimpatikus, főleg a szezon vége fele. Szerintem teljesen érthető volt, hogy miért fogadták el Derek ajánlatát. Isaac jelenetei közül leginkább az állatorvosos tetszett. Igazából eleve az volt a nyitott kérdés, hogy miért akar falkát, engem különösebben ez nem érdekelt, de amikor kiderült, hogy egy másik Alfákból álló falka van a közelben megleptek. Tökéletes cliffhanger.

Lydia is kapott egy saját történetszálat rémlátomások személyében. Kiderült, hogy immunis, ezért ő vissza tudja hozni Petert, ez viszont nem tetszett. Miért kellett a gyilkos, ravasz falkavezért visszahozni? Főleg, azt nem értettem, hogy Derek vagy Scott miért nem nyírja ki, amikor tudjuk, hogy mit művelt az előző etapban. Tök felesleges időhúzásnak tűnt az egész. Mondjuk Lydia jelenetei legalább horrorszerűek voltak, még engem is megijesztettek. Egyedül Stiles-nak szurkoltam, hogy meghódítsa őt.

Alison és Scott szerelmének alakulását öröm volt nézni, főleg, hogy ilyen Romeo és Júlia-románcot kerítettek nekik. Én szurkolok az ő párosuknak, mert megkedveltem őket és, mert Alison egy Katniss-szerű tűzről pattant csajszi. Az ő jellemfejlődése nekem bejött, hogy nagypapi bosszúszomjas vadászt faragott belőle. Azért sajnáltam, hogy Alison anyut kiiktatták, mert nagyon félelmetes és akaratos nő volt, de megnyugodtam, mert nagyapa átvette a helyét, ezt a férfit szívből gyűlöltem. Amúgy Scott anyukája megtudta, hogy a kicsi fia vérfarkas, de különösebben nem kérdezősködött. Áh, engem sem érdekelne, hogy a fiam mitől lett szörnyeteg. Azt még mindig nem értem, hogy az évad végén miért szakítottak. Ja, Scott haja jobban tetszik így.

Direkt hagytam a végére a kedvenc szereplőmet Stiles-t, aki még mindig a legjobb arc az egész bagázsban. Olyan jókat tudok még rajta mosolyogni, főleg a Derekkel közös jelenetein. Gyakorlatilag ő a legnormálisabb. Kicsit sajnáltam, hogy egyszer hagyták csak "varázsolni", pedig lehetne ő a "mágus". Az állatorvostól tanulhatna. Még mindig szurkolok neki, hogy összejöjjön Lydia-val, úgyis a harmadik évadban nem lesz Jackson, úgyhogy végre beteljesedhet a szerelmük. Valahogy a túlzottan drámai jelentekben számomra ő a megmentő. Nagyon szeretem az apjával való kapcsolatát is, aki amúgy szereti a fiát.

Engem az utolsó három rész zavart még nagyon, mert mindegyik nekem évadzáróként hatott, főként a tizedik rész, így kicsit szerintem hülyén volt megcsinálva az egész, mert mindegyiknek izgalmas vége lett. Nem tudom, hogy más hogyan volt vele, de én így láttam ezt. Mindegy úgy lett vége az egésznek, hogy természetesen vevő vagyok a folytatásra, de még egy kérdés mi a szerepe az állatorvosnak?

Összességében: 10/7,5
Hiába mondtam azt az elején, mégis csak zavart Peter, Lydia felesleges szála meg az utolsó három rész, de Scott haja miatt jár a fél pont :) Örülök, hogy ilyen szépen bontakoznak ki a szálak. Sajnos, a harmadik évad legnagyobb spoilerét már lelőtték nekem :(  Az elején szkeptikus voltam a sorozattal szemben a téma miatt, viszont meggyőzött az egész arról, hogy itt jól nyúltak a vérfarkasokhoz. Vajon lesznek vámpírok?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése