Oldalak

2013. augusztus 4., vasárnap

Sam és Cat: Pilot


Emlékeztek ugye az iCarly-ra és a V, mint Viktóriára, ezek voltak a csatorna legnézettebb sorozatai, amíg idén úgy nem döntött a Nickelodeon, hogy elkaszálja őket, bár egyik sem egy kimondottan jó műsor, de az utóbbi évek hanyatló Disney-kópiáit nagyon megveri minőségben. A Nickelodeonban meg azt kedvelem, hogy nem prűdek, mint a Disney, ahol egy csók mindössze két másodpercig tart. Oké, tudom, hogy kisgyerek csatorna, csakhogy elszórakoztat. Amúgy ezt a sorozatot eredetileg nem terveztem megnézni, csak tegnap véletlenül odakevertem egy oldalra, aztán üsse kő megnéztem. Az első mondathoz visszatérve, azért azt a kettőt említettem, mert ezekből kiemeltek egy karaktert, aztán egy közös műsort csináltak belőlük. Ez nem lehetetlen vállalkozás, tekintve, hogy a kreátora mindegyiknek ugyanaz.

Sam az iCarly vége után úgy dönt utazgat, így elutazik Los Angeles-ben, ahol kimenti Catet egy kukásautóból, ezért hálából Cat meghívja magához, ahol kiderül, hogy a Nona-ja (nagymama) unja a gyerekvigyázást, ezért beköltözik az öregek otthonába, közben Cat és Sam felügyelnek pár gyereket, aztán mivel sokat kaszálnak rajta úgy döntenek folytatják a bizniszt. Ennyit vázol fel a pilot konkrétan, hát nem egy bonyolult történet. Az ő mindennapjaikat figyelhetjük meg.

A karakterekről elsősorban: Sam, az iCarly vagány, szalonna zabáló fiús lánya, aki talpraesett, szabályszegő, bajkeverő, őt kedvelem, mert nem fél kiállni magáért, Cat nekem a necces pont, mert engem személy szerint idegesít, hogy ennyire buta, naiv karakter, alig van értelmes megnyilvánulása, ilyen ember nincs a valóságban, mégis valami szerethetőség rejlik benne. El sem tudtam képzelni, hogy ez a két szereplő hogyan működhet együtt és a legnagyobb meglepetés, hogy tök jól funkcionáltak együtt. Megvolt az összhang a párosuk között, így ebben a részében kellemeset csalódtam. Ariana Grande-t sajnálom, mert ennyire sötét szereplőt kell játszania. Amúgy beraktak egy teljesen felesleges karaktert a szomszéd kis srácot, aki sztárhajakkal kereskedik, a poénokat leszámítva fogalmam sincs, hogy ez minek kellett, csakhogy ne ketten legyenek a főcímben.

Elvileg ez egy vígjáték, de elég vérszegény poénok vannak benne, amiket a készítők hisznek viccesnek. A Bieber-vicc, inkább kínos volt, mint vicces. Mégis volt egy-kettő jó poén például, amikor a nagyi alva járt és becsukta a lányokat a kanapéba. A többi sajnos teljesen ingerszegény, próbálkoznak helyzetkomikummal meg Cat sötétségével, de inkább szomorú. Természetesen tudom, hogy nem nekem készült, ezért nem igazán lehet savazni a készítőket.

Összességében: 10/5
Ezt a pontszámot egyedül a főszereplők között működő összhang miatt kapta meg, plusz pár jó vicc volt, csak ne lenne alatta a műröhögés. Igazából tökéletes a kisgyerekek számára, úgyhogy nem haragszom a sorozatra, talán még egy esélyt is kap tőlem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése