Oldalak

2013. augusztus 31., szombat

2013 nyár kedvencei és csalódásai

Összeállítottam az idei nyárról a kedvenceimet, mert elég sok minden akadt, amit bírtam és nem szerettem.

2013 nyarán látott legjobb film: Rekviem egy álomért

Elég sok kultfilmet nem láttam még és elég sok pótolnivalóm van, amik előbb-utóbb sorra kerülnek. Idén nyáron láttam jó, nem rossz és rossz filmeket, amik közül maradéktalanul a Rekviem egy álomérttal voltam elégedett. Az a film egyszerűen tökéletes volt dráma, szereplők, zene, színészek és minden egyéb szempontjából, amikor megnéztem egy szerűen lesokkolt és ráébresztett egy-két dologra, hogy nem akarom úgy végezni. Mindenképpen megkapó, tanulságos és realista film.

2013 nyarán látott legrosszabb film: Spring Breakers - Csajok szabadon

Régen láttam ennyire undorító mentalitással rendelkező filmet, hogy mindent döntés következmények nélkül meg lehet úszni. A kritikusok zabálták, én nem, valószínű, hogy nem értettem a film mélységeit, de ebben nem volt. Utáltam az első perctől az utolsóig és soha többé nem akarom látni. Mázli, hogy a nézők velem értettek egyet, mert megbukott, úgyhogy hasonlóra nem kell számítanom.

2013 nyarán látott legjobb sorozat: Scandal - Botrány

Ez a sorozat egyszerűen lebilincselő, mert mesterien ötvözi a szerelmet, a politikát és az összeesküvést, emellett mégis lappang benne valamiféle szerethetőség a kitűnő dialógusoknak és színészeknek köszönhetően. Azt hittem, hogy én ezt sohasem fogom szeretni, erre csőbe húzott.

2013 nyarán látott legnagyobb meglepetéssorozat: Teen Wolf

Ez volt az a sorozat, ami felé egy csomó előítéletem volt és ezeket megdöntötte. Persze, az egész azért pár sebből vérzik, mégis felhőtlen szórakozást nyújt Scott és a falkája. A legnagyobb kedvencem Stiles, aki elsimítja számomra a drámát a poénokkal.

2013 nyarán látott legnagyobb csalódás: Under the Dome

Az elején még bizakodó voltam, de a hatodik rész elején lekapcsoltam, mert egyszerűen nem volt már türelmem ehhez. Túl vontatott és fárasztó az egész. A másik, hogy Juniort rendőrnek nevezték ki a sorozatok történetének legnagyobb eszetlensége. Azóta csak a sorozatjunkie.hu-n olvasom a kritikákat.

 

2013 nyarának legjobb albuma: Ariana Grande - Yours Truly

Tegnap jelent meg hivatalosan Ariana Grande énekes/színésznő első lemeze, ami egy igen kellemes R'n'B-korong. Majd lesz róla még szó, de Ariana hangja annyira bájos és szerethető, hogy megérdemli a sikert. Szerintem jobb a lemeze, mint Demié és Selenaé.

 

2013 nyarán top öt kedvenc dalom:


5. Janicsák Veca - Mennyit adsz a lelkemért

Janicsák Veca ősszel új albummal jelentkezik, aminek ez az első kislemeze. Egy átlagos magy popszám szerethetőséggel.

4. Katy Perry - Roar

Katy Perry visszatért egy tök átlagos önbizalomtól duzzadó felvétellel. Imádom.

3. Avril Lavigne - Rock 'n' Roll

A nyár klipje címet nálam ez nyert, viszont a dalt is rongyosra hallgattam. Szerint anyám is tudja már kívülről.

2. OneRepublic - Counting Stars
Egy pozitív életszemléletű nóta, amit most is szeretek.

1. Miley Cyrus - Wrecking Ball

Miley ezzel a számmal megérdemli az első helyet, mert megérintett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése