Oldalak

2013. augusztus 25., vasárnap

Dal: Miley Cyrus - Wrecking Ball

Nagy örömömre napvilágot látott Miley második kislemeze, a Wrecking Ball. A dalról annyit mondott, hogy ezt mindenki meg fogja érteni, mert mindenki átesett hasonlón. Én meglepődtem, amikor ma felnéztem az internetre és láttam, hogy kikerült a 'Falromboló'. El is öntött a boldogság, amikor meghallgattam, mert végre kiengedte a hangját az érzésekkel együtt. Nem mondom, hogy ez egy ballada, inkább egy középtempójú szerelmi csalódásos dal. Tényleg első hallgatásra beleszerettem, nem, mint a We Can't Stop-nál, amihez idő kellett, hogy megszeressem. Amúgy korábban a YouTube-on keringett egy tíz másodperces részlet a refrénből, bár amikor azt hallgattam, akkor idegesített az elektronikus zaj, így féltem ettől. A producere Dr. Luke volt, aki már a Party In The USA felett is bábáskodott, de együtt dolgozott már Britney Spears-szel, Katy Perry-vel, Avril Lavigne-vel, Pinkkel, Kelly Clarkson-nal és még számtalan énekessel. Ő általában amihez nyúl arany lesz.


A dal egyetlen szépséghibája a zenéje, mert szerintem hatásosabb lenne, mondjuk igazi zongorával, mint szintetizátorral meg gépekkel, de még így is tökéletes. Többször kéne ezt a hangot kiengedni. Kövezzetek meg, de szerintem a három lány közül, ő meghozta a legjobb dalt. Valahogy átérzem az egészet, mert van valóságalapja. Remélem, ehhez valami jó kis romantikus klip készül, mert ehhez a WCS őrülete nem illik. Azért az ilyen számokon látszik meg, hogy ő felnőtt és komolyan vehető. Amúgy a Bangerz október 8-án érkezik, úgyhogy tuti lesz arról kritika. Addig hallgassátok meg az új kedvencem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése