Oldalak

2013. augusztus 16., péntek

Mi van a Disney csatornával?


Ez a kérdés már ezer éve megfogalmazódott bennem, csak sokáig nem szántam rá magam, hogy cikket írjak róla, pontosabban a kedvem nem volt meg hozzá, hisz ezen a csatornán nőttem fel és mai napig szoktam nézni (nem röhög). El tudnak ezek a pocsék műsorok szórakoztatni, de inkább Nickelodeon, ott valahogy nem tűnnek prűdnek, mint a Disney-nél. Mi van a Disney-vel? Hogy az utóbbi években egyre pocsékabb műsorokat szállít a csatorna, amiknek sok köze nincs a realitáshoz, engem kimondottan idegesít, hogy a legtöbbnek az üzenete, hogy légy énekes, hogy híres legyél és még az irritáló karakterekről nem is írtam. Valahogy a minőség eltűnt, pedig ha akar tud a csatorna szerethető "komédiákat" csinálni. Nem tudom, hogy hova a fenébe tűntek a műröhögés nélküli műsorok. Például a Lizzie Mc Guire, amiből csak pár részt láttam, de messze jobbnak tűnt, mint a most menők, hisz kamaszgondokkal foglalkozott, ráadásul a főszereplővel is könnyen azonosultál, hisz egy átlagos lány volt és meg tud nevettetni műröhögés nélkül. Amúgy is a alánevetés azt sugallja, hogy elhangzott egy poén nevess. Vegyük górcső alá a mai silány kínálatot!

Az ANT Farm magyarul Zsenipalánták, ezt utálom talán a legjobban, ennek a legfőbb oka az idegesítő szereplők a ripacsul eljátszó színészekkel. China még elmegy, hisz jó hangja van, amit érdemes hallgatni, de hogy a zenével mindent rendbe hozok módi egy idő után unalmassá válik, Oliv talán a legelviselhetetlenebb, hogy azt hiszi magáról vicces, remekül táncol, tökéletes külseje van, már százszor szívem szerint felkentem volna a falra, és az, hogy tudálékos kisebbségi komplexust és növekvő agressziót eredményez, el nem tudom mondani, hogy mennyire utálom, Flatcher, a művészzseni, aki túlzottan gyerekes és reménytelenül szerelmes China-ba, egy szóval hülye, Lexy, túl szépnek hívő pompomlány sablon, a szempilla rebegtetés megy, Cameron meg olyan semmilyen, hogy ostoba és a nézőknek, így akarják beadni há milyen vicces. A másik ami zavart a szereplőkben, hogy mindegyik azt hiszi magáról, hogy jóképű és gyönyörű, magyarán egoisták. A mellékszereplők Prézli olyan erőltetetten buta, hogy ilyen a valóságban nincs, Becky egy random farkas, akinek fogalmam sincs mi a szerepe, Angus, a hacker Flatcher 2.0, szerintük az vicces, hogy mindig zabál. Egyedül az igazgatónő figurája vicces, bár a korára vonatkozó viccet annyiszor sütötték el, hogy már lapos. Az egész Hannah Montana-pótlék elég, ha a szereplőket végignézzük, csak itt nincs Robby Ray és Rico, bár van egy-két jobb pillanata a barátság fontosságáról. Összességében China dalai szoktak jók lenni meg az igazgatónő jelenléte okoz kellemesebb perceket. Amúgy egy pocsék vígjátéksorozat.
Austin és Ally nem rég kezdték el vetíteni magyarul, így kíváncsiságból belenéztem meg ha unatkozom szódával elmegy, de ez is a tipikus popsztárrá válásról szól. Nálam itt is a karaktereken bukik el az egész. Ally, annyira semmilyen és szürke, értem, hogy érzékeny, művészlány (nem ismerős?), semmi érdekes nincs benne, Austin meg a vagány, bulizós srác, azt elismerem a párosuk elég jól működik, egyelőre csak barátok, úgy is összejönnek, ők tűrhetők, viszont a legjobb barátaik vacakok van Trish, akiben az a vicces, hogy minden munkahelyéről kirúgják, bár akad jó pillanata, Austin legjobb barátja meg annyira ostoba, hogy megfojtanám, még visszatérő geg, hogy egy kissrác mindent félreért és mondja: ne már, hát rohadtul vicces. Áh, kicsit sem vagyok szarkasztikus. Mégis egész nézhető meg a zenék sem rosszak, tipikus Disney-pop, ez nem rockzene.
Az eb és a web a tűrhető kategóriába tartozik bele. Mondjuk ez végre családi vígjáték, csakhogy nagyon gyenge, bár van ebben is tanulság az vérszegény poénok között. A szereplők abszolút felejtősek, egyikük nevét sem tudom.
 A Shake It Up!-ot szerencsére három évad után véget ért is a táncos sorozat, amikben gyakorlatilag az összes szereplő idegesítő volt. Legjobban az ostoba Cece-t nem bírtam, tegyük hozzá, hogy szerintem Bella Thorne tehetségtelen színésznő, mert túljátssza, a két srác pedig próbálkozik a vagánysággal, de nem megy, Rockie elfogadható, de neki is vannak olyan megmozdulásai, hogy szívem szerint megfojtanám, egyedül Cece öccsét bírom, mert ő tényleg vagány és tök jól oltogatja a srácokat. A táncok jók, csak van mellette az ostoba történet. Egyedül az menti meg, hogy akad egy-két tanulságos pillanata.

Az újak közül egyedül a Jessie és a Sok sikert, Charlie! jók, ezekben is akadnak rossz pillanatok, viszont ezekbe sikerült valami szerethetőséget varázsolni, mert nem a sztárságról szólnak. A Good Luck, Charlie! a legjobb sorozatuk. Ha belegondolok a Hannah Montana is volt pár bosszantó szereplő, maga Miley Cyrus-t tudnám utólag felpofozni, szerintem Robby Ray volt a legeslegnagyobb arc és az ő poénjai voltak a legjobbak, a Sonny With A Chance megint bugyuta figurákkal volt tele, viszont Sterling Knight és Demi között jól működött a kémia, egyedül a Wizards of Wawerly Place jó szerintem, ott csak a jelmezek voltak katasztrofálisak. Lehet, hogy az a probléma, hogy én nőttem ki ezekből, de egyre vacakabb sorozatokat csinálnak akkor is. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése